Skip to main content

Recent een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien de oude defect was.

We hebben nu de volledig witte afstandsbediening.

Bij de vorige waren wij gewend dat de ontvanger in de tv kast staat en gewoon zo bediend kon worden. Helaas met de nieuwe afstandsbediening moeten wij het kastdeurtje weer open doen anders reageert hij niet. Is dit op te lossen?

de ir blaster van de nieuwe is minder sterk.Misschien een 4k ontvanger nemen?


Recent een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien de oude defect was.

We hebben nu de volledig witte afstandsbediening.

Bij de vorige waren wij gewend dat de ontvanger in de tv kast staat en gewoon zo bediend kon worden. Helaas met de nieuwe afstandsbediening moeten wij het kastdeurtje weer open doen anders reageert hij niet. Is dit op te lossen?

Dan heeft u de verkeerde gekregen 

Het infrarood type i.p.v. Het Bluetooth type 

een kpn modulator pakt het hier op 

We gaan het weekend in even geduld dus 

 


Die hebben we al!😊 Zou dus via Bluetooth moeten gaan zoals we gewend zijn en dan moet een kastdeurtje toch niets uitmaken lijkt me..?


Recent een nieuwe afstandsbediening ontvangen aangezien de oude defect was.

We hebben nu de volledig witte afstandsbediening.

Bij de vorige waren wij gewend dat de ontvanger in de tv kast staat en gewoon zo bediend kon worden. Helaas met de nieuwe afstandsbediening moeten wij het kastdeurtje weer open doen anders reageert hij niet. Is dit op te lossen?

Dan heeft u de verkeerde gekregen 

Het infrarood type i.p.v. Het Bluetooth type 

een kpn modulator pakt het hier op 

We gaan het weekend in even geduld dus 

 

oh zie dan moet dat het zijn! Dat daar nog steeds verschil tussen bestaat joh haha! Bedankt voor de reactie ..ik wacht het even af en hoop dan een juiste afstandsbediening te ontvangen!😃

 


 

Kan je hier iets mee?

O sorry, zie later dat je de verkeerde hebt gekregen.


@Dani16

Ik neem aan dat je de VIP5202 gebruikt 

Deze heeft namelijk de Bluetooth ab versie 

Infrarood werkt ook maar moet je inderdaad richten op de ontvanger 


@Dani16

Ik neem aan dat je de VIP5202 gebruikt 

Deze heeft namelijk de Bluetooth ab versie 

Infrarood werkt ook maar moet je inderdaad richten op de ontvanger 

Yes inderdaad.. lees nu meer berichten dat deze die wij hebben ontvangen inderdaad helemaal geen Bluetooth heeft.. nou dan kan ik lang blijven proberen haha! Bedankt hoor voor de info, ik wacht kon even af voor de oplossing😁


Die hebben we al!😊 Zou dus via Bluetooth moeten gaan zoals we gewend zijn en dan moet een kastdeurtje toch niets uitmaken lijkt me..?

U heeft een Bluetooth ontvanger ja. En u had ook een bijbehorende Bluetooth afstandsbediening. Maar nu heeft u waarschijnlijk een afstandsbediening zonder Bluetooth gekregen.


Goedemorgen @Dani16, er komt een juiste afstandsbediening jouw kant op. Deze ontvang je uiterlijk binnen 2 werkdagen via de brievenbus. 


Wij hebben een nieuwe afstandsbediening ontvangen (nu een hele witte afstandsbediening), omdat de oude afstandsbediening defect was.

Bij de vorige waren wij gewend dat de ontvanger in de tv kast staat en gewoon zo bediend kon worden. Helaas met de nieuwe afstandsbediening moeten wij het kastdeurtje weer open doen anders reageert hij niet. Kan dit opgelost worden?


@KimBunnik Of wachten tot een moderator hier reageerd, zorg dan dat je forum profiel is ingevuld, of dinsdag bellen met 0800-0402 en een nieuwe afstandbediening aanvragen voor de VIP5202 en duidelijk er bij zeggen dat het de bluetooth AB moet zijn.


Hallo @KimBunnik, ik kan je de juiste opsturen, dat is geen probleem. Mocht het nodig zijn, vul dan even jouw profiel in en geef even hier in het topic een seintje. 


@Doornekamp33, bedankt voor je reactie. Top!


Hallo @KimBunnik, ik kan je de juiste opsturen, dat is geen probleem. Mocht het nodig zijn, vul dan even jouw profiel in en geef even hier in het topic een seintje. 


Hallo Jeroen, heel graag! Ik heb mijn profiel zojuist ingevuld.


De juiste afstandsbediening is naar je onderweg @KimBunnik. Je ontvangt alle informatie over de zending per sms. 


@Jeroen_dB ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Kun jij zorgen dat ik een afstandbediening met bluetooth krijg? Heb ook de tv ontvanger in de kast staan. Ik heb de tv ontvanger model ARIS VIP5202


Hallo @Johannes Ras, ik zie dat je inmiddels ook reeds telefonisch contact hebt gehad. De medewerker die je gesproken hebt, stuurt de juiste afstandsbediening op. 


Ook ik heb een afstandbediening D3. Deze werkt alleen als de kastdeurtjes open staan. Is het mogelijk om een ander te krijgen?

Met vriendelijke groetjes, 

Frank


Ook ik heb een afstandbediening D3. Deze werkt alleen als de kastdeurtjes open staan. Is het mogelijk om een ander te krijgen?

Met vriendelijke groetjes, 

Frank

Hallo @Frank80 als je een geschikte Bluetooth-ontvanger (BT) van KPN hebt is dat zinvol, anders niet en zul je zelf een andere oplossing moeten vinden.

Heb je bijvoorbeeld een 5202, dan heb je al een geschikte AB, maar heb je bijvoorbeeld een 2952 dan is een BT-AB niet zinvol, want de 2952 is geen decoder met BT

 


Dan is een andere decoder dus ook nodig. Heb namelijk de Arris 2952 v2.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?


Hallo @Frank80 dan moet je een 4K-abo nemen, dan krijg je daar de passende 4K-decoder + BT AB bij. Kost €2,50 per maand extra.

 

 


Bedankt voor je reactie! Maar betaal al 78,95 p maand. 😱

Voor die 2,50 doe ik wel het deurtje open. Er zou toch een andere oplossing mogelijk moeten zijn?

Groetjes


Bedankt voor je reactie! Maar betaal al 78,95 p maand. 😱

Voor die 2,50 doe ik wel het deurtje open. Er zou toch een andere oplossing mogelijk moeten zijn?

Groetjes

Hallo @Frank80 er is ook een andere oplossing, ik weet niet meer hoe dat heet, maar de BCC en andere tv-zaken hebben daar spullen voor.

 


Gelukt hoor. Heb deze besteld en het werkt. https://www.bol.com/nl/p/goodlux-infrarood-verlenger-afstandbediening-extender-ir-ontvanger-afstandsbediening-ontvanger-afstandsbediening-verlenger/9200000113608030?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Misschien heeft iemand anders er nog wat aan.


Hallo @Frank80 bedankt voor de terugkoppeling, inderdaad, dat bedoelde ik.

Goed om te lezen dat het nu gelukt is.