Skip to main content

Ik heb 6 juni telefonisch een nieuwe afstandsbediening aangevraagd voor de vip5202.

Echter tot op heden niets ontvangen.. is er iets mis gegaan bij KPN of met de post?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik denk het. Vul u profiel even in zodat een medewerker van dit forum gratis een nieuwe kan toezenden. Met de link van een website krijgt u mogelijk een foutmelding omdat u er al 1 heeft besteld. U kunt het proberen.

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Als je belt en daar besteld dan krijg je meteen een verzendbevestiging dan weet je in ieder geval dat het onderweg is.


Is het alsnog gelukt @LoesvdVen? Of ben je nog steeds in afwachting? Vul anders jouw profiel in en geef dan even een seintje. 


Op de site staat dat je voor dit model kastje contact op moet nemen, kun je niet online bestellen zoals andere modellen. Maar ik begrijp dat dit dus wel kan?

 

Bedoelt u met profiel invullen de kpnID? Die is ingevuld.


Ik bedoel het forumprofiel. Als je dat invult, kan ik een afstandsbediening opsturen, mocht dat nog nodig zijn. @LoesvdVen 


Hallo Jeroen, ik heb het profiel ingevuld, als je de afstandbediening zou willen sturen is dat heel fijn. Bedankt!


Nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. 


Super, bedankt voor de hulp!