Skip to main content

Goedendag 

ik heb de nieuwe afstandsbediening met Netflix knop .

waarschijnlijk heb ik bevestigd dat de afstandsbediening werkte met mijn medion tv.

dit was niet zo.wat kan ik doen om te resetten?

Als ik de stappen volg krijg ik geen rood lampje meer te zien.de ontvanger kan ik wel bedienen.weet mischien ook de codes voor medion 31385?

 

Hoe kan ik de afstandsbediening resetten?

waarschijnlijk heb ik bevestigd dat de afstandsbediening werkte met mijn medion tv.

dit was niet zo.wat kan ik doen om te resetten?

Als ik de stappen volg krijg ik geen rood lampje meer te zien.de ontvanger kan ik wel bedienen.weet mischien ook de codes voor medion 31385?

dankjewel

 

Admin: berichten samengevoegd met eigen topic


Hoi @Dutchboba,

Een afstandsbediening resetten is niet mogelijk. Je kunt de afstandsbediening wel opnieuw koppelen. De codes voor het merk Medion zijn: 005, 009, 239, 297 of 328.


Bedankt,maar hoe koppel ik hem dan.

rode lampje voor het instellen werkt niet


@Dutchboba als je stap twee gewoon weer volgt: ‘Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.’ gaat het rode lampje dan niet branden? 


Inmiddels ben ik erachter dat de afstandsbediening voor de 4K decoder wél een soort van gereset kan worden. Ik ben hier gisteravond achter gekomen omdat ik mijn TV niet kon koppelen, de instelling werd niet opgeslagen. Ik herinnerde me ineens dat ik eerder al mijn Sony soundbar had gekoppeld. Maar die heb ik dus niet meer.

Reset gaat als volgt: Druk gelijktijdig de rode en de blauwe knop in voor 3 seconden, dan op OK.

Het blauwe lampje gaat dan knipperen ten teken dat de bluetooth verbinding opnieuw wordt opgezet. Als je daarna volgens het stappenplan je TV koppelt, zal je zien dat het werkt. Bij mij tenminste :-)

De reset is ook terug te vinden in: Instellingen → Afstandsbediening → home theater koppelen → page 2.