Skip to main content

Hallo KPN,

 

ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen maar dat lukt me niet via jullie site. 
Ik krijg telkens een foutmelding. 
Kan ik via deze weg een nieuwe ontvangen? 

Hallo @tessabeernink ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 


Ik heb het meerdere malen online geprobeerd op Safari, Edge en Chrome maar krijg telkens dezelfde foutmelding. Mijn producten zijn al gekoppeld aan mijn KPN ID. 
 

 


Ok, welk type ontvanger heb je?


Ik heb inderdaad de Arris VIP5202


Ok, dan werkt de tool dus niet. Er komt hier vanzelf een moderator langs die jou een afstandsbediening gaat opsturen.


Oké bedankt 


Ok, dan werkt de tool dus niet. Er komt hier vanzelf een moderator langs die jou een afstandsbediening gaat opsturen.

@Noordzee hoezo niet? Dat moet toch gewoon werken? 🤔


Hoi @tessabeernink . Welkom op het forum.

Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Dit moest via een omweggetje omdat het systeem niet doorhad dat je itv van ons afneemt. Dat heb ik gerepareerd. 

edit: ik zie inderdaad dat je geen afstandsbediening voor de 5202 kunt bestellen via de site. 

De nieuwe krijg je binnen een paar dagen door de bus. 


Heel erg bedankt!


Ok, dan werkt de tool dus niet. Er komt hier vanzelf een moderator langs die jou een afstandsbediening gaat opsturen.

@Noordzee hoezo niet? Dat moet toch gewoon werken? 🤔

Ik ben daar ook pas sinds kort achter gekomen. Het werkt niet (meer?) voor de 5202. 


same here. Ik zag de melding ook plotseling staan.

Ik zal eens navraag gaan doen.


Goedenavond,

 

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan de afstandsbediening niet bestellen op de site…

 

Kan iemand mij helpen zodat er een nieuwe kan worden opgestuurd? 🙂 Bedankt alvast.

 

Groeten


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven, @R2021 ?


Ik zou ook graag mijn afstandsbediening willen vervangen maar ook bij mij lukt het niet via de site.

Producten staan aan mijn id gekoppeld.

Het is wel leuk dat als je belt je gelijk weer naar de website wordt gestuurd maar dan moet het wel werken!


Hoi @A.Slingerland . Om wat voor tuner gaat het? Kun je merk en type noemen?

Zou je ook je profiel kunnen aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?