ik heb nieuwe afstandbediening maar zie geen kans meer om opgenomen programma terug te kijken. knop Menu is verdwenen, knop met loupe doet niets…..graag oplossing
Heb je de afstandsbediening met het zilveren huisje? Dat is je menu/startpagina knop.
Bij opgeslagen bovenaan staan je opnames.
hartelijk dank Dennis, ik heb allernieuwste dus met zilveren huisje, maar er gebeurt nog steeds niets! ik heb afstand bediening al tig keer gekoppeld, maar er verandert niets, hoe nu verder?
Welke tv ontvanger heb je?
Kun je, zoals Marlon ook vraagt, aangeven welke van deze tv ontvangers je hebt?
Want het zou kunnen dat die afstandsbediening niet hoort bij het type tv ontvanger die je hebt.
Â
Â
vip 5202 van arris
vip 5202 van arris
Â
Dan heb je de afstandsbediening nodig waarop de Netflix knop beneden zit, en niet boven. Op die zie je ook de menu knop. Op de andere niet.
Â
Â
Vraag hier de juiste afstandsbediening aan.
Â
Â
ik geloof u, heel hartelijk dank. Jammer alleen dat ze dergelijke details niet lijken te weten in de KPN shop in Veenendaal. Bijscholing daar lijkt me nodig. Nogmaals hartelijk dank, ik ga hem morgen omruilen groet albert
Hoi Albert! Dat is natuurlijk niet handig. Heb je al een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.
beste, maar het houdt nog niet op, ik heb een afstandsbediening met zwarte achterkant ingeleverd en kreeg nu eentje met witte achterkant. Dus nu heb ik geen bluetooth meer! Morgen maar weer omruilen?
Â
Wat jammer dat het dan zo stroef verloopt Albert. Heb je specifiek om een model voor de Arris gevraagd dit keer? Het spijt oprecht dat dit dan nog niet geregeld is. Je moet Model nr: L5/T4HU1826 hebben. Ik zou even telefonisch contact zoeken dan met de klantenservice. Dat kan makkelijk via een belafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.
Beste Remco, het is gelukt! Gewoon via de app want de shop had hem niet in voorraad! Helemaal prima
Dank voor je hulp
Ah kijk dat zijn de betere berichten ​
Veel onderwerpen kan je ook nalezen op onze kennisbank.
Ik wens je een fijne avond!
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.