Skip to main content

Beste KPN,

 

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen voor de VP5202. De huidige is waarschijnlijk kapot gevallen. Helaas krijg ik jullie niet telefonisch niet te pakken zoals staat dat ik deze moet aanvragen (https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm). Daarom hoop ik dat ik middels deze weg de nieuwe afstandsbediening kan aanvragen.

 

Alvast dank en ik hoor het graag.

 

Hallo @Vittoria, nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. 


Wilt u mij aub afstand bediening opsturen 

alvasr bedankt 

gr Marianne 

Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post


Dank je voor de informatie 


Nieuwe afstandsbediening komt naar je toe @M Snelleman 


Goedemiddag, de mijne is ook kapot. kan ik een nieuwe ontvangen?

dank!


Nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op @Matthijs8 


Beste KPN, ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen, de mijne werkt niet meer, via jullie site kom ik er niet uit om een nieuwe te bestellen, de afstandsbediening die bij de stappen wordt aangegeven komt niet overeen met die ik nu heb. Op de mijne zit een Netflix knopje en ik kan er mee opnemen. 


Beste KPN, ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen, de mijne werkt niet meer, via jullie site kom ik er niet uit om een nieuwe te bestellen, de afstandsbediening die bij de stappen wordt aangegeven komt niet overeen met die ik nu heb. Op de mijne zit een Netflix knopje en ik kan er mee opnemen. 

Hallo @DeLuroCats een AB voor de 5202 kun je niet online bestellen, alleen via 0800 0402.

 

 


Hallo, graag zou ik via deze weg een nieuwe afstandsbediening aan willen vragen voor de VP5202.

Als ik bel ontvang ik een SMS-code en kom dan weer op dezelfde website als waar ik begon, dat schiet dus niet op. 

Hoor graag.

Mvg,

Roy


Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen voor de vp5202. Huidige is kapot. Helaas krijg ik jullie niet telefonisch niet te pakken zoals staat dat ik deze moet aanvragen (https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm). Daarom hoop ik dat ik middels deze weg de nieuwe afstandsbediening kan aanvragen 

Gr Carla


Een nieuwe opsturen wil ik best doen @Boersmaatjes & @RoySands. Heb ik wel even wat gegevens van jullie nodig. Zouden jullie je profiel in willen vullen en dan hier even een reactie kunnen geven? 


ingevuld @Jeroen_dB 


Ingevuld @Jeroen_dB 


Hallo , ik heb sinds 2 weken het KPN abonnement in gebruik met 2 tv ontvangers (VIP5202) en de bijbehorende afstandsbedieningen. Éen afstandsbediening koppelde gelijk al niet en nu na 2 wkn de andere ook niet meer dus misschien productie foutje? Graag wil ik langs deze weg 2 nieuwe afstandsbedieningen aanvragen ? B.v.d. 
groet Peter


Hallo , ik heb sinds 2 weken het KPN abonnement in gebruik met 2 tv ontvangers (VIP5202) en de bijbehorende afstandsbedieningen. Éen afstandsbediening koppelde gelijk al niet en nu na 2 wkn de andere ook niet meer dus misschien productie foutje? Graag wil ik langs deze weg 2 nieuwe afstandsbedieningen aanvragen ? B.v.d. 
groet Peter

Hallo @By Pe M , dat kan alleen telefonisch via 0800 0402


Hallo , ik heb sinds 2 weken het KPN abonnement in gebruik met 2 tv ontvangers (VIP5202) en de bijbehorende afstandsbedieningen. Éen afstandsbediening koppelde gelijk al niet en nu na 2 wkn de andere ook niet meer dus misschien productie foutje? Graag wil ik langs deze weg 2 nieuwe afstandsbedieningen aanvragen ? B.v.d. 
groet Peter

Hallo @By Pe M , dat kan alleen telefonisch via 0800 0402

Hallo Jan , dat heb ik 13dagen geleden al gedaan maar nog steeds niks ontvangen, dus daarom maar op deze manier. Tot die tijd maar naar 1 zender kijken 😕


Hallo @By Pe M slechte zaak, vul in het privé-deel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


@RoySands & @Boersmaatjes een nieuwe afstandsbediening komt jullie kant op. 

Ook voor @By Pe M komt er eerst nu 1 naar je toe. Morgenmiddag zal je deze ontvangen. Daarna kan dan ook nummer 2 opgestuurd worden. Helaas kunnen we maar 1 per keer bestellen. 


@RoySands & @Boersmaatjes een nieuwe afstandsbediening komt jullie kant op. 

Ook voor @By Pe M komt er eerst nu 1 naar je toe. Morgenmiddag zal je deze ontvangen. Daarna kan dan ook nummer 2 opgestuurd worden. Helaas kunnen we maar 1 per keer bestellen. 

Helemaal top Jeroen!