Skip to main content
Kun je op je interactieve tv ook op internet om bijvoorbeeld iets op te zoeken via Google
Hallo @Mercedesve ,

Als je een smart tv hebt wel, dat heeft niets met de tv decoder van KPN te maken.
Hallo jan-d

nee dit schijnt niet mogelijk te zijn via KPN.... er zijn alleen de standaard apps en je kunt niet een nieuwe app toevoegen.
Op de TV ontvanger van KPN kan je inderdaad geen apps installeren, maar als je, zoals Jan-D zegt, een smart-TV hebt, dan kan je de browser van de smart-TV gebruiken.
Hoe werkt dat precies ... ben er al tijdje naar op zoek namelijk.
Wat voor een televisie heb je (merk en type)?

Welke apps zij op die televisie geïnstalleerd?

Welke apps staan in de app-store van de leverancier van de OS van die televisie?
Ik heb een Philips tv van vorig jaar... ik zal vanavond moeten kijken welk model dit is. De standaard apps die geïnstalleerd zijn zijn die van KPN ... maar kan dus geen nieuwe zoals NPO ed toevoegen
Elk merk smart tv heeft meestal een eigen browser. Als deze niet is geinstalleerd kan je in een bibliotheek een keuze kan maken uit een beperkt aantal apps.



Je kan meestal geen apps installeren die niet in de eigen bibliotheek staan, het enige verschil zijn televisies met Android dan heb je zover ik weet wel toegang tot de playstore. Dat zal iemand anders moeten bevestigen.



Hoe bedoel precies de standaard apps zijn die van KPN?
Ik heb een Philips tv van vorig jaar...

Dat is dan vast en zeker een Android TV en dus kan je apps uit de Google Play Store installeren op de televisie.
er is bij mij geen Google Play store of bibliotheek in het menu van KPN te vinden ....
Hi Mercedes, welkom hier.



er is bij mij geen Google Play store of bibliotheek in het menu van KPN te vinden ....



Dan is het toch handig om hier het modelnummer van de Philips te plaatsen, dan kijken we met je mee wat de mogelijkheden zijn en of het überhaupt kan. 🙂
Het is de Philips 55PUS6262
Ik heb even de handleiding bekeken, hier te vinden.



Op bladzijde 48 lees ik: "Open de App-galerie in Smart TV om te bladeren door de apps, de verzameling websites gericht op TV. Zoek de app voor uw YouTube-video's, een landelijk dagblad, een onlinefotoalbum, enzovoort. Er zijn apps om een video te huren van een onlinevideotheek en apps om gemiste uitzendingen te bekijken. Als u in de App-galerie niet vindt wat u zoekt, probeer dan het World Wide Web en surf op internet op TV. " Zoals ik het interpreteer zou dit wel moeten kunnen.



Mocht je toch helemaal de weg kwijt zijn, bel dan even met Philips. Chatten en e-mail is ook mogelijk zie ik. Zie hier alle mogelijkheden om ze te bereiken. Hopelijk heb je hier iets aan.






er is bij mij geen Google Play store of bibliotheek in het menu van KPN te vinden ....

Dit doet mij denken dat je kijkt naar het menu van de TV ontvanger je hoort namelijk geen menu van KPN te zien, als je naar het smart deel van je Philps tv gaat.



Gebruik je wel de afstands bediening van de tv zelf en dan met name het omcirkelde knopje om het smart deel te activeren?pagina 6 van de handleiding.


Super het werkt.... dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!!! Ik had de afstandsbediening vd al weggelegd ...

dank je!!
Succes heb je nog vragen je weet het forum te vinden👍🏻
Succes heb je nog vragen je weet het forum te vinden👍🏻



Zeker 😎