Skip to main content

Simpele vraag, ik heb mijn abonnement aangepast naar 4K, waardoor ik een nieuwe decoder 4K zou ontvangen, die werkt op bluetooth qua afstandsbediening.

De 1e keer heb ik online alles ingevuld/aangepast, maar geen enkel bericht van KPN over de verzending van een nieuwe decoder. Uiteindelijk na 2 weken abonnement maar weer terug gezet.

14 september via de KPN XL winkel dit nogmaals aangepast, waarbij werd aangegeven dat de nieuwe decoder dan direct wordt verstuurd. We zijn een paar dagen verder, maar geen enkel bericht :-(

Welke KPN medewerker kan me hierbij helpen?

Welkom op het forum @RobertKu! Ik help je er graag bij. 

Welk type ontvanger gebruik je op dit moment? En zou je je profiel in willen vullen? Dan kan ik de aanvraag doen wanneer dat nodig is. 🙂


Hoi, ik heb de HMB2260. Er is me verteld dat de nieuwe ontvanger met Bluetooth zou worden opgestuurd. Er zou ook een logging van aangemaakt zijn bij KPN.... 


Simpele vraag, ik heb mijn abonnement aangepast naar 4K, waardoor ik een nieuwe decoder 4K zou ontvangen, die werkt op bluetooth qua afstandsbediening.

De 1e keer heb ik online alles ingevuld, aangepast, maar geen enkel bericht van KPN over de verzending van een nieuwe decoder. Uiteindelijk na 2 weken abonnement maar weer terug gezet.

14 september via de KPN XL winkel dit nogmaals aangepast, waarbij werd aangegeven dat de nieuwe decoder dan direct wordt verstuurd. We zijn een paar dagen verder, maar geen enkel bericht :-(

Welke KPN medewerker kan me hierbij helpen?

 

De Arcadyan HMB 2260 is een 2K (HD) decoder.

Waar heb je alles ingevuld?

Als je al klant bent, moet je dat in MIJNKPN doen.

Daar kan je aanvinken dat je het 4K abonnement wilt.

Dat kan alleen als je KPN Hussel hebt en op jouw adres minimaal 100 Mb/s mogelijk is. 

 

P.S.

Ik ben geen KPN medewerker, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Op een forum helpen klanten elkaar.

Zoals je ziet helpt de moderater (KPN medewerker) ook.😉


@RobertKu ik zie dat na telefonisch contact onze afdeling logistiek er mee bezig is. Zoals het in het systeem staat wordt je binnenkort gebeld voor de oplossing. Dit wil ik nog afwachten. 

Zou je hier over een paar werkdagen, bijvoorbeeld aanstaande woensdag, willen laten weten of de oplossing geboden is? Zo niet kan ik verder helpen. 


@Bram_ tot op heden geen enkel bericht van KPN. Zou jij verdere hulp kunnen bieden?


@RobertKu als het goed is heb je nu wel bericht gehad. klopt dat?


@Bram_ nu heb ik inderdaad bericht dat ik hem vandaag kan omwisselen! Dank voor de hulp. Wel goed om intern even na te gaan waarom dit zo'n moeizaam traject is en hoe jullie dit kunnen verbeteren zodat andere klanten hier niet tegenaan lopen. 


@RobertKu graag gedaan! Ik zag daarnaast dat er in dit topic al meer reacties binnenkwamen. Ik heb het intern op de agenda gezet om te zien of er iets structureels aan de hand is.

Blij dat het bij jou in ieder geval is opgelost. 🙂


@Bram_ er gaat zeker wat mis… ik heb nu namelijk wel de nieuwe ontvanger maar geen afstandsbediening. Die is niet mee geleverd :-(

Dus wederom klantenservice aan de lijn gehad, die hebben aangegeven er nog 1 op te sturen. Ben benieuwd of dat goed komt. Ik hou je op de hoogte.

Vervelender vind ik: ik ben ook bij een KPN XL winkel naar binnen gegaan met dit verhaal. Daar hadden ze wel degelijk de afstandsbediening (klantenservice zei van niet), maar dan moest ik hem wel kopen??? Er was geen andere mogelijkheid...dit zou voor een hele hoop mensen veel eenvoudiger kunnen en moeten zijn. Hopelijk krijg je dit bij de juiste personen op de agenda, ik vind het erg jammer dat je collega's in de winkel en bij de klantenservice dit blijkbaar niet voor elkaar krijgen. 

Ik zou de verantwoordelijke in dit geval ook graag eens te woord staan om inzage te geven in wat er gaande is.


@Bram_ en helaas zoals verwacht, het is maandag einde avond en geen afstandsbediening geleverd 😡

Eerst maar weer de hulpvraag, @Bram_ hoe zorgen we voor een afstandsbediening die daadwerkelijk geleverd wordt? 


@RobertKu in mijn scherm zie ik staan dat nu ook een afstandsbediening die kant op is gestuurd. Die moet binnen 2 werkdagen daar aanwezig zijn. Kan je hier straks nog bevestigen dat die binnen is en nu alles echt 100% koek en ei is?


@Bram_ ik hou je op de hoogte, ik hoop dan tevens dat de juiste afstandsbediening is opgestuurd. 


@Bram_ de afstandsbediening (de nieuwe versie) is zojuist op de deurmat gevallen. Het heeft helaas wel 2 werkdagen langer geduurd dan is aangegeven. Hier is het opgelost, maar de gang van zaken laat wel een vervelende afdronk na. Hopelijk gaat KPN ermee aan de slag om de service weer op een hoger niveau te krijgen!