Skip to main content

We hebben thuis een nieuwe televisie aangeschaft maar we hebben geen digitale ontvanger niks. Wel in de andere kamers maar die kunnen we niet wegpakken want die zijn daar nodig. Mijn vraag was of we een nieuwe toegestuurd zouden of kunnen krijgen ?

Dat kun je regelen via MijnKPN of de KlantenService (0800 - 0402, gratis). Je kunt ook (een paar dagen) w88 todat een moderator dat voor je uitzoekt. Vul daarvoor de ontbrekende informatie van je profiel ff in, dat is alleen zichtbaar voor jezelf en moderators. 

Denk erom dat een extra ontvanger € 5/mnd kost. Als je glasvezel hebt kun je maximaal 6 ontvangers aansluiten, bij koper kan dat minder zijn. In MijnKPN kun  je dat zien, maar de KS kan je dat ook vertellen.


Als je KPN Hussel hebt met een opnemenpakket, kan daarop bij twee of meer ontvangers korting worden gegeven.


Hoi @Nieuwe televisie en welkom op het forum! 

Dat kun je regelen via MijnKPN of de KlantenService (0800 - 0402, gratis). Je kunt ook (een paar dagen) w88 todat een moderator dat voor je uitzoekt. Vul daarvoor de ontbrekende informatie van je profiel ff in, dat is alleen zichtbaar voor jezelf en moderators. 

Denk erom dat een extra ontvanger € 5/mnd kost. Als je glasvezel hebt kun je maximaal 6 ontvangers aansluiten, bij koper kan dat minder zijn. In MijnKPN kun  je dat zien, maar de KS kan je dat ook vertellen.

Is het met deze tips al gelukt, of moet er nog een ontvanger toegevoegd worden aan je abonnement? MijnKPN is de snelste weg, maar mocht je willen dat ik dit voor je in orde maak, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dit laatste kun je in je persoonlijke opmerkingen noteren. Die zijn ook alleen inzichtelijk voor de moderators hier op het forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag! 


Reageer