Skip to main content

Beste heer / mevrouw,

 

Ik wens graag vanuit jullie een upgrade van onze digitale ontvangers. Wij gebruiken nu nog de oude ontvanger vanuit Telfort, deze geven beide steeds vaker storingen en moeten dan elke keer herstart worden, wat erg vervelend is. Ook zit er geen snelkeuze op de afstandsbediening naar Netflix. Ik verneem graag van u wanneer deze nieuwe ontvangers naar mij verzonden worden.

Met vriendelijke groet,

Wim van Doren

 

Hallo @Wim1986, welk type ontvanger betreft het? Zijn ze ouder dan de HMB2260 of de ARRIS dan kun je ze zelf omruilen: Apparatuur omruilen
 


Met de D3 afst.bed. kun je redelijk snel naar Netflix middels kanaal 200 en dan rode knop.

De allernieuwste afst.bed. met Netflixknop kun je hier bestellen:
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm


Wij zijn in hebben nu de Arris VIP 2952. Deze blijft storing geven en vastlopen, hij moet bijna dagelijks opnieuw opgestart worden. Netflix is een bijkomstigheid, maar ik wil gewoon op een normale manier televisie kijken zonder elke keer de ontvanger opnieuw op te moeten starten. Ik betaal al jaren genoeg en wil dit probleem graag verholpen hebben!


Hoi, @Wim1986 . Het zou met die ontvanger gewoon goed moeten werken. Ik heb 'm hier ook.

Heb je er toevallig een DVS adapter tussen zitten? Zoiets als op de foto? (dit is het oude model die in dat geval aan vervanging toe is)

De nieuwe afstandsbediening met Netflixknop is via deze link te bestellen.