Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe Experia Box ontvangen bij bestelling extra tv-ontvanger, moet ik mijn Experia Box ook vervangen?

• October 31, 2021
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo

Ik heb een tweede tv box besteld. Ik heb ontvangen een tv box en een experia box.  IK heb nu een experiabox v9 .  Om een tweede tv te gaan gebruiken dien ik dan ook de experia box te vervangen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Clockenslagh, als jouw huidige Experia Box nog goed werkt hoef je ‘m niet te vervangen. Was er bij het aanvragen van de extra tv-ontvanger niets aangegeven over een nieuwe modem? Als je 'm niet aansluit kan je 'm naar ons terugsturen, dan zal die jou ook niet in de weg liggen :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• October 31, 2021

Hoi @Clockenslagh ,

nee hoor,dat kan de v9 gewoon prima aan.

gr martijn

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 1, 2021

Welkom op het forum @Clockenslagh, als jouw huidige Experia Box nog goed werkt hoef je ‘m niet te vervangen. Was er bij het aanvragen van de extra tv-ontvanger niets aangegeven over een nieuwe modem? Als je 'm niet aansluit kan je 'm naar ons terugsturen, dan zal die jou ook niet in de weg liggen :slight_smile: