Skip to main content

Heeeeel leuk hoor zo'n pluspakket twv €9.99

Maar ik heb er al eens eerder een bericht hier op het forum over gezet.

Waar blijven de nieuwe films in het pluspakket?

Kijk ik verwacht al geen "premiere films" meer zoals KPN dat noemt, maar wissel gewoon eens wat films, zo blijft het voor iedereen leuk...en dan bedoel ik niet de nieuwste "Rita de krokodil" of "Abeltje" film.

Maar gewoon actiesl /drama /thriller /horror  /komedie films, er zijn er toch maar genoeg gemaakt.

Heel leuk dat jullie er iedere maand een hele zooi aan cabaret specials opzetten, ik houd meer van films.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @lauke82 , 

Tegenwoordig worden veel films exclusief aangeboden door bijvoorbeeld Netflix, Videoland en Disney. KPN krijgt gewoon niet meer de rechten voor een groot aanbod aan nieuwe films.  

Je kunt het aanbod als films dan ook beter zien als een extraatje. De kerntaak van KPN is de levering van internet en de verschillende TV-zenders. 

 


Ik zeg toch al in mijn berichtje dat ik al geen "premierefilms" meer verwacht.

De films mogen ook wat ouder zijn, maar adverteer dan niet met "iedere maand nieuwe premierefilms" om er vervolgens geen gehoor aan te geven en geen "nieuwe" ( lees: andere ) films toe te voegen.

De films die er nu instaan staan er al heel lang in. En ze halen er wel iedere maand weg en daar komen dan Paul de Leeuw en Najib Amhali shows voor terug.

Ik zou het heel wenselijk vinden als KPN gewoon, zoals de reclame zegt, maandelijks nieuwe films toe zou voegen ( nogmaals ze hoeven niet net uit de bioscoop te komen, maar gewoon een nieuw filmaanbod )


@lauke82 

In dit topic wordt maandelijks een update gegeven over het aanbod. Want het zal misschien niet opvallen, maar het aanbod wijzigt continu. 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/alles-over-het-pluspakket-on-demand-van-kpn-433558

 


Nou veel verandert er niet hoor.

Ze lichten films uit die er allang op staan.


@lauke82 

Toch kun je het beste dat topic in de gaten houden voor het laatste nieuws. Elke maand volgt daar een update. 

 


Nou We're the Millers staat al bij "laatste kans" bij pluspakket on demand dus dat is niet erg ge-update toch?


Reageer