Skip to main content
Vraag

Nieuwe firmware geen geluid?

  • July 1, 2020
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Kreeg vandaag melding dat ik een update had. Had het nieuwe menu al en geen geluids problemen. Nu na de update heb ik geen geluid meer op de arris 5202. Geluid verloopt sinds begin al via hdmi. Heel vreemd dit. Nog meer mensen last van? Iemand met een oplossing? Optie om oudere firmware terug te zetten zou zo mooi zijn. Nu tv show gemist waar ik al dagen op zat te wachten. :expressionless: Al gereset en firmware opnieuw geïnstalleerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 1, 2020

Zowel geluid op tv als naar soundbar doen het niet. Kpn kastje geeft dus geen geluid door.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 1, 2020

Doet nu na 2e keer opnieuw installeren opeens wel weer. Vreemd.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Raoul4one 

Wat fijn dat het weer werkt, je kunt de TV show ook terughalen via de gids. Want je kunt dit terughalen met “Begin Gemist.”

Laat het maar weten of het gelukt is.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Raoul, welkom op het forum. 

Inderdaad best wel gek. Maar fijn om te lezen dat alles weer werkt. Hopelijk kun je de uitzending alsnog zien met Begin Gemist.