Skip to main content

Ik vind de nieuwe weergave van de gids geen verbetering. De vorige versie was een stuk overzichtelijker.

Kan dit weer teruggezet worden of is er een mogelijkheid dit zelf in te stellen.

@FCT 

Als je gewoon 'zoeken’ gebruikt (bovenaan hoofdmenu). Daar valt alles onder. Ook de gids (en dus ook terug in de tijd).
Of ik moet me vergissen. Ben nu bij mijn moeder die zich (terecht) reuze irriteert als ik dingen ga zitten uitproberen.


@PeterG ik weet bij wie ik moet zijn bij een volgend issue

maar dit moet je ook niet bij je moeder doen :-)

 

 


Haat de gids die vandaag op mijn scherm verscheen. Ik ben een "channel surfer" die graag kijkt naar de gids terwijl ik een program bekijk.  Voor vandaag ging het programme gewoon door in een hoekje terwijl ik surfde op de gids maar NU......gids aan, programme uit - geluid, ook.  Ik haat het, a.u b. zo snel mogelijk herstellen.

D.R. Turner, 

Utrecht


Vandaag is ineens de nieuwe gids verschenen, niet elke verandering is een verbetering!!!
heel irritant dat het programma stopt, als je even wil kijken hoe laat een ander programma begint.

Wie heeft verzonnen dat dat niet meer hoeft!?

ik (en ik lees vele met mij) willen graag weer dat het programma in de gids door gaat zoals het was, het kan dus wel!!!!


Niet blij met de veranderingen. Is er een mogelijkheid dat het programma doorgaat in de linkerbovenhoek als je even de gids wilt bekijken? 


Niet blij met de veranderingen. Is er een mogelijkheid dat het programma doorgaat in de linkerbovenhoek als je even de gids wilt bekijken? 

Heb jij nog een oude Motorola 1853?

Zo ja, ruil die sterk verouderde TV ontvanger om voor een 2260 of 2952 via deze pagina.

Op die TV ontvangers kan je de lopende uitzending rechtsboven zichtbaar houden als je door de gids bladert.


@Dogstra, @Mistral7 en @BartXyz 

Jullie hebben nog een oude Motorola VIP1853 kennelijk. Als je deze omruilt voor een moderner exemplaar dan krijg je wel een gids met geluid en (inschakelbaar) het bewegende beeld in een hoekje.

Zie reactie van @wjb hierboven! Met de omruillink :relaxed: .


Dank, Heb ik idd. Net de onruilactie gestart. Goed advies, dank je wel!


N.B.

Bij omruil houd je de afstandsbediening! Die werkt op álle ontvangers en is dus niet standaard meegeleverd.

@BartXyz e.a.