Skip to main content

In de oude tv gids kon ik filteren op films die geweest waren en nog komen. Nu kan dat niet meer, schijnbaar. Iemand een idee of tip hoe ik dit (weer) kan zien?

Ja dat kan ik wel, maar er zijn een hoop mitsen. 

KPN heeft nu 3 user interfaces voor de TV. Ze zijn alle 3 zeer verschillend in het gebruik. 

  1. Het wat ze noemen nieuwe iTV menu via de SetTopBoxen. 
  2. De WebApp
  3. De Samsung App KPN ITV

Als je de laatste hebt kan je de genres nog gebruiken. Maar het is wel lastig. Als je het hebt geopend (gaat niet snel) doe je enkele pijl naar links. Dan zie je een menu dat er een beetje uitziet als de 2 andere menu’s. Je kiest gids. Dan zie je een dropdownbox rechts boven met Genres. Je kiest films. Nu wordt het weer lastig. De dag van vandaag opent. Wil je de volgende dag, moet je weer op de pijl naar rechts drukken en een film of boxje op de volgende dag openen. Je bent dan op de volgende dag, zo kan je dus door de zenders en films heen scrollen. (Je kan ook het pijjltje naar links gebruiken om terug te gaan in de tijd). 

Het is vrij lastig, dus ik gebruik het slechts om de 3 dagen. 

 


Dank je voor je reactie. Veel te omslachtig dus. :disappointed_relieved:


Hi @Marion_TA! Ik zie dat Cor je al van een antwoord heeft voorzien en het spijt mij dat deze optie nu niet meer beschikbaar is 😞 . Bedankt voor jouw feedback en ik wil je ook nog even wijzen op het topic waarin de nieuwe menustructuur besproken wordt. Ik wens je een fijne avond en stuur gerust nog even een berichtje als ik nog iets voor je kan doen!


Ik vind het echt belachelijk dat de nieuwe itv interface oude functionaliteit mist. Hoe dan?

Wordt dit nog aangepast?

 


@Mies69 Welkom op het forum en bedankt voor jouw feedback. Ik zou je willen adviseren om even te kijken in dit topic voor het laatste nieuws. Het gaat inderdaad om geheel nieuwe software en het spijt mij dat je nu bepaalde functies mist. Er zal middels updates gewerkt worden aan verbeteringen maar binnen welke termijn dit zal gebeuren kan ik helaas niet aangeven.


Inmiddels update ontvangen (al een tijdje geleden).

In het menu bij Films is de oude functionaliteit weer terug.

Heel fijn.

Bedankt

 

Groetjes

 

Â