Skip to main content

Hallo,

Ik vind de nieuwe interface erg traag. Hij ziet er wel beter uit maar ik heb zelf liever iets wat snel reageert. Dat je twee keer op ok moet drukken als je een programma wil kijken is ook niet echt ideaal. 
 

Heeft de traagheid van reageren misschien met mijn ontvanger(s) te maken? Hebben jullie een oplossing om het zonder vertraging te laten reageren?

 

bedankt alvast!

 

Don

Hoi @Didude,  de traagheid is bekend en er wordt aan gewerkt. 

Hier kun je het volgen. 


Hoi @Didude,  de traagheid is bekend en er wordt aan gewerkt. 

Hier kun je het volgen. 

Ik weet niet waar je dat leest. Ik zie 2 door mij zeer gewaardeerde moderators in alle toonaarden proberen de traagheid te relativeren en verder enige moderators die zelfs de moet hebben om het aan de hardware te wijten (en daarmee hun totale onkunde bevestigen). 

Voor mij is het nieuwe menu net zo iets als die video’s over die Indiase mannen die van een stuk schroot een auto maakten die er uit zag als een sophisticated car. 

Maar het zag er alleen maar zo uit. Het was verder natuurlijk gewoon een onding, dat zelfs tegenover een Nano (goedkope Indiaase auto) aan functionaliteit inboete. 

Misschien hebben dezelfde mannen wel dit nieuwe KPN menu gemaakt. 


Hoi @Didude,  de traagheid is bekend en er wordt aan gewerkt. 

Hier kun je het volgen. 

Ik weet niet waar je dat leest. Ik zie 2 door mij zeer gewaardeerde moderators in alle toonaarden proberen de traagheid te relativeren en verder enige moderators die zelfs de moet hebben om het aan de hardware te wijten (en daarmee hun totale onkunde bevestigen). 

Voor mij is het nieuwe menu net zo iets als die video’s over die Indiase mannen die van een stuk schroot een auto maakten die er uit zag als een sophisticated car. 

Maar het zag er alleen maar zo uit. Het was verder natuurlijk gewoon een onding, dat zelfs tegenover een Nano (goedkope Indiaase auto) aan functionaliteit inboete. 

Misschien hebben dezelfde mannen wel dit nieuwe KPN menu gemaakt. 


Lezen is een kunst, niet waar maar hoe je wilt lezen. That’s the question. 

En minder cryptisch, het staat meerdere malen vermeld door KPN moderators. Ik weet niet welke ‘moderators’ jij bedoeld. 


Hoi allemaal.. Ik verbaas me over de wending die dit topic krijgt.
​​​​​​@Didude Heeft niets aan de discussie die gevoerd werd. Daarom heb ik de berichten (geschreven uit emotie) verwijderd.
@CorL Het valt me op dat je vaker betrokken bent geweest bij dit soort discussies die een negatieve wending krijgen. Wees hard op de inhoud, zacht op de persoon. 

 

*EDIT: twee hidden reacties weer zichtbaar gemaakt voor de lezer n.a.v. reactie CorL hieronder, ter voorkoming van onrechtmatig beschuldigen. 
*EDIT 26 juli: Voor het overzicht van het topic en om een verdere verhitte discussie te voorkomen, de hele off-topic discussie verwijderd. 


Hoi allemaal.. Ik verbaas me over de wending die dit topic krijgt.
​​​​​​@Didude Heeft niets aan de discussie die gevoerd werd. Daarom heb ik de berichten (geschreven uit emotie) verwijderd.
@CorL Het valt me op dat je vaker betrokken bent geweest bij dit soort discussies die een negatieve wending krijgen. Wees hard op de inhoud, zacht op de persoon. 

Ik ga hier maar niet op in, eerst alles wissen en dan iemand beschuldigen op jouw persoonlijke mening is gewoon niet Koninklijk. 

Maar nu terug naar dit topic want @Didude  heeft helemaal niets aan deze discussie. 

Als je alle informatie doorleest die nu nog in deze draad staan, staat er buiten een link naar de 3e sticky van dit forum (Die @Didude ongetwijfeld ook heeft gezien). Waarbij de gever van de link verteld dat het probleem bekend is en er aan wordt gewerkt. Het eerste is waar, @Paul geeft aan dat het bekend is. Maar niet dat er aan wordt gewerkt. 

Een gebruiker geeft aan dat er aan wordt gewerkt. @Marcia heeft volgens mij over diezelfde gebruiker al eens geschreven dat hij niet namens KPN spreekt bij een ander gebeuren. 

Wat echter veel ergelijker is in dit Topic, is dat 2 moderators actief zijn geweest in deze draad, zonder daadwerkelijk een antwoord te geven. Maar alleen hun persoonlijke mening manifisteren.

 


Hi @CorL,

Hoi @Didude,  de traagheid is bekend en er wordt aan gewerkt. 

Hier kun je het volgen. 

Ik weet niet waar je dat leest. Ik zie 2 door mij zeer gewaardeerde moderators in alle toonaarden proberen de traagheid te relativeren en verder enige moderators die zelfs de moet hebben om het aan de hardware te wijten (en daarmee hun totale onkunde bevestigen). 

Voor mij is het nieuwe menu net zo iets als die video’s over die Indiase mannen die van een stuk schroot een auto maakten die er uit zag als een sophisticated car. 

Maar het zag er alleen maar zo uit. Het was verder natuurlijk gewoon een onding, dat zelfs tegenover een Nano (goedkope Indiaase auto) aan functionaliteit inboete. 

Misschien hebben dezelfde mannen wel dit nieuwe KPN menu gemaakt. 

 

Deze reactie laat het naar mijn mening al doorschemeren:wink:. Je vertrouwen in onze softwareontwikkelaars is ver te zoeken en dat vind ik jammer om te horen. Afijn, we moeten natuurlijk het tegendeel nog bewijzen in deze kwestie natuurlijk. 

 
Het is natuurlijk een manier van communiceren en het uiten van kritiek, al moeten we onszelf afvragen wat in de context van dit topic van toegevoegde waarde is. Dit moeten we onszelf natuurlijk altijd afvragen.
Laat het duidelijk zijn.. Ik ben zeker niet vies van een beetje frictie op het Forum.

Betreft de traagheid van de ontvanger: 
Wij hebben na de release van de update, wekelijks alle bugs/ervaringen van klanten verzameld en dit doorgezet naar onze softwareontwikkelaars. ‘Traagheid’ is een issue dat in veelvoud aan ons is teruggekoppeld. Er wordt onderzocht waar dit aan ligt en hoe dit opgelost kan worden. Zodra de oorzaak gevonden is en de oplossing nabij is, worden wij hiervan op de hoogte gebracht en delen we dit in het topic dat Anneke aankaart in haar eerste reactie. 

We zijn er dus mee bezig:blush:

​​​​​​ 


Een gebruiker geeft aan dat er aan wordt gewerkt. @Marcia heeft volgens mij over diezelfde gebruiker al eens geschreven dat hij niet namens KPN spreekt bij een ander gebeuren. 

Wat wil je hiermee zeggen?


Hi @CorL, Daar heb je me tuk. Dat is inderdaad niet helemaal netjes, omdat niemand kan zien wat er gezegd is. Zodat je niet onrechtmatig beschuldigt wordt van ‘hard zijn op de persoon of het persoonlijk maken van een discussie’. 

Hoi @Didude,  de traagheid is bekend en er wordt aan gewerkt. 

Hier kun je het volgen. 

Ik weet niet waar je dat leest. Ik zie 2 door mij zeer gewaardeerde moderators in alle toonaarden proberen de traagheid te relativeren en verder enige moderators die zelfs de moet hebben om het aan de hardware te wijten (en daarmee hun totale onkunde bevestigen). 

Voor mij is het nieuwe menu net zo iets als die video’s over die Indiase mannen die van een stuk schroot een auto maakten die er uit zag als een sophisticated car. 

Maar het zag er alleen maar zo uit. Het was verder natuurlijk gewoon een onding, dat zelfs tegenover een Nano (goedkope Indiaase auto) aan functionaliteit inboete. 

Misschien hebben dezelfde mannen wel dit nieuwe KPN menu gemaakt. 

Deze reactie laat het naar mijn mening al doorschemeren:wink:. Je vertrouwen in onze softwareontwikkelaars is ver te zoeken en dat vind ik jammer om te horen. Afijn, we moeten natuurlijk het tegendeel nog bewijzen in deze kwestie natuurlijk. 

 
Het is natuurlijk een manier van communiceren en het uiten van kritiek, al moeten we onszelf afvragen wat in de context van dit topic van toegevoegde waarde is. Dit moeten we onszelf natuurlijk altijd afvragen.
Laten we duidelijk zijn.. Ik ben zeker niet vies van een beetje frictie op het Forum.
Betreft de traagheid van de ontvanger: 
Wij hebben na de release van de update, wekelijks alle bugs/ervaringen van klanten verzameld en dit doorgezet naar onze softwareontwikkelaars. ‘Traagheid’ is één issue dat in veelvoud aan ons is teruggekoppeld. Er wordt onderzocht waar dit aan ligt en hoe dit opgelost kan worden. Zodra de oorzaak gevonden is en de oplossing nabij is, worden wij hiervan op de hoogte gebracht en delen we dit in het topic dat Anneke aankaart in haar eerste reactie. 

We zijn er dus mee bezig:blush:

​​​​​​ 

Lisa,

De hardware afdeling van KPN prijs ik altijd in dit forum. Dat is ook de reden dat ik een privee klant van KPN ben. Ik moet toegeven, dat is gezien heel veel ervaringen als zakelijke klant niet voor de software afdeling. Maar “ver te zoeken” gaat veel te ver. Er zijn best wel dingen die ze heel goed doen. 

Maar hoe goed ze zijn is niet van belang, het gaat er om wat wij als klanten ervaren. Als we dan zien dat het topic waar op je wijst in korte tijd bestaat uit 16 pagina’s met heel veel klachten, en het steeds meer wordt is dat in mijn perceptie niet het juiste media meer om vooruitgang in de snelheid te raporten. 

Verder is je antwoord ten aanzien van de vraag volgens mij hoe het zou moeten zijn. Op het weer gedeeltelijk verborgen houden en gedeeltelijk zichtbaar maken ga ik verder niet in. En ook niet op berichten die kennelijk een ander doel dienen dan de vraag van de OP.


Hi @CorL, Daar heb je me tuk. Dat is inderdaad niet helemaal netjes, omdat niemand kan zien wat er gezegd is. Zodat je niet onrechtmatig beschuldigt wordt van ‘hard zijn op de persoon of het persoonlijk maken van een discussie’. 

Hoi @Didude,  de traagheid is bekend en er wordt aan gewerkt. 

Hier kun je het volgen. 

Ik weet niet waar je dat leest. Ik zie 2 door mij zeer gewaardeerde moderators in alle toonaarden proberen de traagheid te relativeren en verder enige moderators die zelfs de moet hebben om het aan de hardware te wijten (en daarmee hun totale onkunde bevestigen). 

Voor mij is het nieuwe menu net zo iets als die video’s over die Indiase mannen die van een stuk schroot een auto maakten die er uit zag als een sophisticated car. 

Maar het zag er alleen maar zo uit. Het was verder natuurlijk gewoon een onding, dat zelfs tegenover een Nano (goedkope Indiaase auto) aan functionaliteit inboete. 

Misschien hebben dezelfde mannen wel dit nieuwe KPN menu gemaakt. 

Deze reactie laat het naar mijn mening al doorschemeren:wink:. Je vertrouwen in onze softwareontwikkelaars is ver te zoeken en dat vind ik jammer om te horen. Afijn, we moeten natuurlijk het tegendeel nog bewijzen in deze kwestie natuurlijk. 

 
Het is natuurlijk een manier van communiceren en het uiten van kritiek, al moeten we onszelf afvragen wat in de context van dit topic van toegevoegde waarde is. Dit moeten we onszelf natuurlijk altijd afvragen.
Laten we duidelijk zijn.. Ik ben zeker niet vies van een beetje frictie op het Forum.
Betreft de traagheid van de ontvanger: 
Wij hebben na de release van de update, wekelijks alle bugs/ervaringen van klanten verzameld en dit doorgezet naar onze softwareontwikkelaars. ‘Traagheid’ is één issue dat in veelvoud aan ons is teruggekoppeld. Er wordt onderzocht waar dit aan ligt en hoe dit opgelost kan worden. Zodra de oorzaak gevonden is en de oplossing nabij is, worden wij hiervan op de hoogte gebracht en delen we dit in het topic dat Anneke aankaart in haar eerste reactie. 

We zijn er dus mee bezig:blush:

​​​​​​ 

Lisa,

Ik moet toegeven dat ik in dit forum de hardware afdeling van KPN de hemel in prijs en kritisch ben ten aanzien van de software afdeling. Dit komt voort uit ervaringen in de zakelijke sfeer hiermee in het verleden. 

Echter stellen dat mijn vertrouwen ver te zoeken is gaat te ver. Ik ben kritisch als er bijvoorbeeld in de software dingen verdwijnen om iets zogenaamd beter te maken.

Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat over de vraag of KPN er mee bezig is. Dat heb je nu beantwoord. 

Ik ben niet gelukkig dat een topic dat 16 pagina’s bevat met heel veel klachten van klanten gebruikt wordt om resultaten weer te geven. Als klant zitten we niet de hele dag die 16 pagina’s door te nemen. 

Op de Off topic berichten in deze draad ga ik gewoon niet in. 


Berichten op kpn forum worden niet automatisch verwijderd 

Het is geen nu.nl gelukkig ook 

Dat is aan het kpn webcare team

Wat actief is op dit forum