Skip to main content

Mijn tv loopt steeds vast, nadat ik te enthousiast planten water heb gegeven en daarbij ook de tv ontvanger drinken heb gegeven. Beetje dom…

Kan ik een nieuwe ontvanger ontvanger aub?

Groetjes, matiati

Hallo @Matiati , 'dat is een beetje dom' zou Maxima zeggen om planten bij electronica te zetten, dat is wachten op ongelukken, dus je zult waarschijnlijk wel een andere decoder krijgen met de factuur erbij denk ik.

 


Nou... die factuur zal wel meevallen denk ik... :smiley: er komen wel eens meer "domme acties" voorbij hier opt forum, en ik heb er eigenlijk nog nooit over gelezen dat er een factuur volgt.

Wat voor ontvanger is het eigenlijk? Als het toevallig nog een Motorola is, dan geeft het helemaal niks :smile:


HI Matiati, welkom op het forum. 

Dit kan een keertje gebeuren. Zolang het niet te vaak gebeurt zullen wij verder geen factuur meesturen. ;) 
Ik stel voor om een omruilafspraak te maken bij een Post NL punt bij jou in de buurt om de ontvanger om te ruilen voor een nieuwe. Je kunt kiezen tussen de Cigo, Primera of Karwei bij jou in de buurt. 

Heb je een voorkeur? 


Dat zou heel  fijn zijn bedankt.

Cigo  heeft mijn voorkeur.

Groetjes


Prima, Matiati, dan heb ik bij dezen de omruil ingepland. De nieuwe ontvanger wordt morgen (de 5e) afgeleverd bij de Cigo. Je moet daar dan je oude ontvanger inleveren dan krijg je de nieuwe mee. Verpak de oude ontvanger in een doosje en noteer onderstaande nummer en adres erop. Neem ook je ID bewijs mee, daar vraagt het servicepunt om. Je krijgt een sms met alle info, en morgen nog een zodra het pakje daar is.

3878714 KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn

Je mag  verder wel even een briefje in het pakje doen waarop je aangeeft dat er water op/in is gekomen. Alle apparatuur die terugkomt wordt namelijk gecontroleerd en hersteld waar mogelijk voor hergebruik. En met iets als dit is het goed dat ze wel even expliciet weten wat er gebeurd is :)

 


En niet de afstandsbediening mee terug sturen...