Skip to main content

Ik heb de nieuwe HD tv ontvanger gekregen maar ik er 2 

1 voor onder en 1 voor boven betaal hier ook voor dus waar blijft de 2 de HD ontvanger ????

Ik denk er hard over om over te stappen aangezien KPN te duur word en ik overal achteraan moet gaan 

Telefonisch is er alleen maar zo,n stom bandje wat je hoort als ik bel wil iemand spreken 

Ben benieuwd wat het nu word

 

Hallo @ermaalma1964 , als je toegezegd is dat je 2 ontvangers krijgt is het meestal zoa dat er eert 1 ontvanger verstuurd wordt en als men ziet dat die aangekomen is de 2e verstuurd wordt, maar als je na een week nadat je de 1e ontvangen nog geen 2e hebt gekregen even aan de bel trekken, 0800 0402.

Succes.

 


Hallo @ermaalma1964 , als je toegezegd is dat je 2 ontvangers krijgt is het meestal zoa dat er eert 1 ontvanger verstuurd wordt en als men ziet dat die aangekomen is de 2e verstuurd wordt, maar als je na een week nadat je de 1e ontvangen nog geen 2e hebt gekregen even aan de bel trekken, 0800 0402.

Succes.

 

En dan direct vertellen dat je en medewerker wilt spreken, want KPN liet liever op de centjes dan dat ze tevreden klanten houden. :joy::rofl::joy:. Ze hebben iets ingebouwd dat als er gedetecteerd wordt dat iemand medewerker zegt je die ook krijgt.