Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe interface op mijn kastje

  • June 23, 2020
  • 4 reacties
  • 316 keer bekeken

Beste leden,

 

Ik heb mijn abbo bij kpn omgegooid. Hierbij het ik dezelfde modem gehouden (v10) en heb ik nieuwe tv-ontvangers gekregen (Arris VIP5202). Na het installeren heb ik nog steeds de oude interface terwijl dit volgens een kpn medewerker standaard de nieuwe zou moeten zijn.

 

Weet iemand hoe ik de nieuwe gebruikersinterface op mijn kastje kan krijgen?

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Astriddw,

Dit is niet helemaal goed wat deze medewerker heeft beloofd. Alle ontvangers worden in de komende weken geupdate en dat zal bij deze ook zijn. Het is alleen niet standaard om dat ontvangers niet geupdate worden op basis van typenummer maar op basis van je abonneenummer. 
Je komt in de komende weken vanzelf aan de beurt en er is helaas niks aan te forceren oid. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • June 23, 2020

Hallo @Astriddw,

Dit is niet helemaal goed wat deze medewerker heeft beloofd. Alle ontvangers worden in de komende weken geupdate en dat zal bij deze ook zijn. Het is alleen niet standaard om dat ontvangers niet geupdate worden op basis van typenummer maar op basis van je abonneenummer. 
Je komt in de komende weken vanzelf aan de beurt en er is helaas niks aan te forceren oid. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2020

Bedankt @ChrisWissink !

 

dan wacht ik geduldig af!!


ik hoop dat ik ook snel die nieuwe interface heb. Ben erg benieuwd. Op foto’s ziet het er goed uit.


Erwin van KPN
Moderator

Zoals @ChrisWissink al aangeeft wordt het de komende weken allemaal verder uitgerold. 

Mochten jullie andere vragen hebben, stel ze gerust.