Vandaag heb ik mijn oude ITV ontvanger omgeruild door een nieuwe. Het grote voordeel is dat het kastje van de ontvanger dicht kan blijven. Ik heb de ontavnger aangesloten op een Sony tv. Op deze tv is een Sonos surround installatie aangesloten. Alles werkt op één ding na: ik kan met de nieuwe afstandbediening het geluid van de Sonos installatie, dus tv, niet regelen. Pak ik de oude afstandbediening van de “oude” ontvanger dan lukt het wel. Tv en Sonos zijn gekoppeld met een optische verbinding. Ik heb de nieuwe afstandsbediening al afgestemd door stap 3 van de gebruikershandleiding van de nieuwe ontvanger te volgen. Met snelcode drie geef ik aan dat de tv een Sony is. Mijn vraag is wat ik moet doen om met de nieuwe afstandsbediening het geluid harder en zachter te zetten?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.