Skip to main content

Hallo, ik heb gister een nieuwe tv ontvanger gekregen,de HBM 2260 nu schijnt deze al 

eens bij een klant geweest te zijn,want er staat al een abbonements nr in en die is niet van

mij en mijn pincode werk dan ook niet,mijn vraag is dus kan ik zelf het nr ook veranderen

b.v terug naar fabrieksinstellingen ??

Hoi @A.P . Kun jij je profiel aanvullen en daarin ook het ‘vreemde' abonnementsnummer vermelden?

Een reset wil ik als eerste aanraden. (instellingen → 2 x gele knop → verwijder software en terugzetten naar fabrieksinstellingen → opslaan )

Als dat niet werkt, vul je profiel aan en laat het mij weten! :-)

 


Bedankt Erwin ga het proberen 

Het nr waar het om gaat = 20000001981900 dit is dus mijn nr niet


Erwin_ schreef: (instellingen → 2 x gele knop → verwijder software en terugzetten naar fabrieksinstellingen → opslaan )

Dergelijke reset (software én fabrieksinstellingen) laatst moeten doen. Haalt een (onjuist) abonneenummer er niet uit. Daar is echt een forsere reset van uit KPN voor nodig.


Je hebt gelijk, @PeterG . Ik kreeg de tip van een collega die een vergelijkbaar issue had en waarbij het wel werkte. Waarom? Kan ik je niet vertellen, misschien iets met een flag die wij hier uitvoeren als we een omruil van een tuner doen. 

@A.P Je hebt je profiel nog niet ingevuld, hoe is de situatie nu? 


@Erwin_ , in het topic over dit onderwerp in “Ontmoet” meldde @Paul_  gisteren dat de fout in het proces gefixt is. Alle ontvangers die niet waren ontkoppeld, worden (zijn) alsnog ontkoppeld, als het goed is.:wink:


Thanks, @RBxx . Ik loop achter de feiten aan ;-)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.