Skip to main content

Ik zie dat nieuwe klanten espn compleet gratis krijgen. Ik als trouwe klant, al zo’n 7 jaar met internet en tv en mobiel, zou dit ook wel fijn vinden. Dus ik zou dit ook graag willen, KPN. 

@Vis37 Ja graag doe mij ook maar…..😃 en er zullen nog vele aanmeldingen volgen vrees ik. 👍

 

 


Hallo @Vis37 ,

Dat zouden heel veel klanten wel gratis willen hebben. Maar het is een actie voor nieuwe klanten. Iedereen heeft ooit geprofiteerd van een actie toen je klant werd van KPN. 
 

Je zou wel via 0800-0402 kunnen overstappen op KPN TV+ en daarbij los het ESPN-pakket erbij nemen. Vermoedelijk is dat best betaalbaar als je de vijf euro entertainmentkorting nu nog niet gebruikt voor iets anders. Check de huidige prijzen in dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic:

 


Daarom stappen veel mensen ook voortdurend over, dus dat ga ik dan maar eens uitzoeken:)


Daar ben je uiteraard vrij in, alhoewel het gras aan de overkant meestal groener lijkt dan het is. 
 

Maar kijk is bij CanalDigitaal. Zij hebben een pakket inclusief de ESPN-zenders voor een betaalbare prijs. 
 

https://www.canaldigitaal.nl
 

Maar het is wel een online-abonnement.