Skip to main content

als ik een nieuwste tv ontvanger wilt moet ik een duurder abbonemet nemen. en bij nieuwe klanten zit die al bij het abbonnement

Zo werkt het nu 1 maal. Nieuwe klanten krijgen nieuwe apparatuur. Toen u nieuwe klant werd kreeg u ook nieuwe apparatuur terwijl de op dat moment bestaande klanten die apparatuur ook nog niet kregen en hun bestaande apparatuur moesten blijven gebruiken. Wat verwacht u anders? Dat KPN zomaar goedwerkende apparatuur zomaar om gaat ruilen? Hoe verschrikkelijkslecht voor het milieu zou dat zijn?


waar slaat dit op als ik 20jaar bij een provider zit wil  niet zeggen dat je bv ook met dezelfde tv ontvanger doet.


waar slaat dit op als ik 20jaar bij een provider zit wil  niet zeggen dat je bv ook met dezelfde tv ontvanger doet.

Nou... als dat ding het gewoon doet, wat is dan het probleem? U betaald voor de dienst die er over geleverd word: tv. Als die dienst gewoon goed afgeleverd word, dan is er geen reden om de apparatuur te ruilen.

En ik kan me nauwelijks voorstellen dat u echt nog dezelfde ontvanger heeft als 20 jaar geleden. Dat zou dan een Motorola moeten zijn. Die werken volgens niet of bijna niet meer, en die zou u wel om kunnen ruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm


@Weten

Stel dat KPN drie miljoen klanten heeft. Dan zou het toch idioot zijn om drie miljoen goed werkende ontvangers zomaar om te ruilen voor een moderner exemplaar. Op het moment dat jij abonnee werd, kreeg jij ook het modernste type van dat moment. 

Los van de al door @Nick83 uitgebreid beschreven verkwisting, is er op dit moment een schaarste aan 4K-ontvangers. De reden hiervoor is het wereldwijde tekort aan chips. KPN is daardoor voorzichtig met de voorraad 4K-ontvangers. Logisch is dat nieuwe klanten dan voorrang hebben.  

Als bestaande klant kun je ook aan zo'n 4K-ontvanger komen. Je zult dan telefonisch via 0800-0402 een abonnement moeten afsluiten op het 4K-pakket. 

 


als ik een nieuwste tv ontvanger wilt moet ik een duurder abbonemet nemen. en bij nieuwe klanten zit die al bij het abbonnement

Hallo @Weten , als je voor een ander abo kiest betekent dat niet dat je dan meteen een ander modem krijgt. Als je huidige modem nog past bij het door jou gekozen abonnement, behoud je gewoon je huidige modem.

Â