Skip to main content

Beste kpn, hoe kan ik als bestaande klant nu eenvoudig een nieuwe kpn ontvanger aanvragen? Want in de app lukt het niet, bellen gaat niet want nergens een nummer te vinden. Ik wil graag de ontvanger die geschikt is voor 4K. Ik las dat ik mijn abonnement dan moet wijzigen, maar ook die optie zie ik niet. Graag een reactie of telefoontje.

Je kan dit doen via mijn.kpn.com. Let er op, je moet een Google stijl browser gebruiken, met geen VPN en je moet eerst in mijn.kpn.com je producten koppelen. 

Dan kan je het abonnement wijzigen in hussel. Houdt er wel rekening mee. Er is geen weg terug naar je oude abonnement.  (En let er op dat je geen nieuw abonnement aangaat, want dan zit je er weer een jaar aan vast). 


Ik heb al mijn producten gekoppeld; maar zie de optie niet. Ik vind het toch zo’n gedoe altijd, dat kpn. 😊

Ik kan nog meer ontvangers bestellen; maar geen nieuwe. Wat doe ik dan niet goed?


Ik heb al mijn producten gekoppeld; maar zie de optie niet. Ik vind het toch zo’n gedoe altijd, dat kpn. 😊

Ik kan nog meer ontvangers bestellen; maar geen nieuwe. Wat doe ik dan niet goed?

Op een ouder type abonnement kan je geen apparatuur bijbestellen. Je zult 4K moeten nemen. Maar zoals je al min of meer schrijft, de wegen van KPN zijn voor bestaaande klanten al jaren ondoorgrondelijk, dus hoe het over een uurtje is geregeld, zal je als klant (en vaak ook medewerker lezen we hier vaak) nooit weten. Dus kijk goed na wat je abonnement wordt en hoe de opzegging is geregeld. 

Maar zonder een 4K abonnement  (en dus overgang naar een nieuwere in de paraktijk duurdere Hussel abonnementsvorm) is het niet mogelijk. 

Buiten het opzeggen van je abonnement en naar een andere provider gaan, zijn er officieel geen mogelijkheiden. 

 


Aha, nou dat is goed om te weten. Ziggo is bij ons geen optie. Dus dan ga ik maar even kijken wat de beste oplossing is. 
 

ik vind het bizar, hoe moeilijk het is als bestaande klant om de zelfde opties als een nieuwe klant te krijgen. 


Dank ieder geval!


Zo moeilijk is dat toch niet? Inloggen op MijnKPN en dan zie je dit:

Je klikt op Thuis:

En dan op Abonnement wijzigen. 

 


Hoi @KATINKA25, 

 

Als je een nieuwe 4k tv-ontvanger wil bestellen dan moet je inderdaad over naar een Hussel abonnement. Mocht het niet lukken via MijnKPN dan kunnen we je telefonisch altijd helpen met het wijzigen van je abonnement. Je kunt ons dan het beste even bellen op 0800-0402. Dan kunnen we je abonnement bespreken en de nieuwe apparatuur toevoegen. 

 

Ik hoop dat je hiermee verder kunt!