Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe menu KPN

• August 30, 2020
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Bij de opname functie worden de programma's niet jeer volledig opgenomen. Is er geen overlap meer?

Beste antwoord door wjb

Ik hoop dst je gezien hebt dat het afspelen van een opname standaard vijf minuten na het begin van de opname start. Dit is met opzet gedaan omdat de opname in principe vijf minuten voor aanvang van de uitzending begint. 

Als de uitzending toch net al eerder begonnen was dan zal je dus een stukje terug moeten spoelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 30, 2020

Ik hoop dst je gezien hebt dat het afspelen van een opname standaard vijf minuten na het begin van de opname start. Dit is met opzet gedaan omdat de opname in principe vijf minuten voor aanvang van de uitzending begint. 

Als de uitzending toch net al eerder begonnen was dan zal je dus een stukje terug moeten spoelen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik zie dat wjb je al op het goede spoor heeft gezet @Bert Sl . Is het nog gelukt? Post vooral nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!