Skip to main content

Hallo, ik heb 2 ontvangers, 1 is er stuk, code 309, hij laad de software niet, de andere ontvanger werkt prima. Gebeld, maar doordat ik voor een ander probleem een monteur krijg welke uitgesteld is tot nader order tot 6 april, kan de dame niet invoeren dat ik een nieuwe ontvanger toegestuurd  moet krijgen. Dat loopt via ict, en die gaan mij pas ergens in de loop van volgende week bellen? Ik hoop dat het via deze weg toch wat sneller doorgezet kan worden. 

Model is HMB2260

*******

MVG Marlina van der heyden

Admin: gegevens verwijderd 

@Marlina ontvanger stuk 309 Welkom op ons Forum! Knap balen dat juist in deze tijd de ontvanger het begeeft.
Heb je het kastje trouwens met een directe kabel aangesloten aan de Experiabox? Als je de kastjes omruilt met elkaar dan blijft het probleem bestaan op hetzelfde kastje? Zou je je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee, of we buiten het systeem om een ander kastje voor je kunnen regelen. 


Hoi lisa ja dat heb ik gedaan, wij sjouwen nu het enige nog werkende ontvanger op en neer. Niet handig idd. Ik heb overigens instellingen geaccepteerd  , maar blijf op die pagina terug komen dus kan alleen maar hier terug reageren. Nieuwe ontvanger toesturen is echt de enige oplossing 

Groetjes Marlina


@Marlina ontvanger stuk 309 Top! Ik zie de gegevens terug en zie dat er al een ticket is aangemaakt. Ik ga deze ‘sluiten’ en de afdeling logistiek vragen de ontvanger, met het benoemde serienummer,  te vervangen. Ik ga ervan uit dat je maandag of dinsdag een mail ontvangt met daarin de details van de verzending. Zij gaat de ontvanger toesturen naar een PostNL punt bij jou in de buurt. Deze ontvanger blijft 14 dagen liggen bij het ophaalpunt. Laat je het weten als je de ontvanger hebt aangesloten en of dit het probleem heeft opgelost? 

We horen dit namelijk ook graag terug hier op het Forum! :smile:


@Marlina ontvanger stuk 309 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi lisa, afgelopen  week code 243 of iets kabels niet  correct aangesloten.  Weer van alles geprobeerd, contact gehad, kwamen niet tot een oplossing. Ik had de 200 serie draadkoze verbindingsset.  Ik heb de 1200 set aangeschaft. En nu is het probleem opgelost.  Ik probeer zo min  mogelijk het huis  uit te gaan,  en had nog geen boodschappen  nodig en heb de ontvanger  dus nog niet opgehaald.  Nu het opgelost  is met die 1200 verbindingsset,  ga ik dat ook maar niet doen. Die ontvanger zal dus  terug gestuurd gaan worden. Beide ontvangers die ik al heb  werken nu weer uitstekend. 

Mvg Marlina 


@Marlina ontvanger stuk 309 Bedankt voor de terugkoppeling. Wat fijn dat je het zelf hebt weten op te lossen en goed om te horen dat je zoveel mogelijk binnen blijft. :wink:  Yes, de kastjes worden gewoon weer teruggestuurd naar ons. 
Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, weet dat je dan weer van harte welkom bent op ons Forum! 


Reageer