Skip to main content

Hoi,

Krijg een nieuwe arris 2305 ontvanger toegezonden ivb kpn hussel thuis. Staat in de email aansluiten vanaf 9 december. Kan ik de ontvanger ook al aansluiten als ik hem op 1 december thuis krijg?. Was telfort klant, dus lijkt mij dat ik hem meteen kan aansluiten. Het enigste wat ik erbij heb is een 4k abonnement omdat dit gratis is voor mij. Ik heb nu 100Mb internet alleen staat in de bestelling glasvezel upgrade. Of moet ik echt wachten tot 9 december.

Wie weet het antwoord?

Ben

Sorry maar ik bedoelde de Arris vip5202 ontvanger ipv Arris2305


.


ik heb al itv van Telfort nu 100 Mb internet, waarom moet ik to 9 december wachten met de nieuwe ontvanger aansluiten???


Misschien 4K abonnement vanaf 9 december.

Je kan het proberen. 


Ok bedankt voor de info, inderdaad 4K vanaf 9 december.

Ik wacht wel tot 9 december dan weet ik zeker dat ik de nieuwe ontvanger kan aansluiten.

 


Ik denk dat je de ontvanger zo wie zo kan aansluiten, maar de 4K zenders heb je dan nog niet. 

Ik hoor het graag. 


Ok bedankt, ik zal het proberen om de nieuwe ontvanger aan te sluiten en dan zal 4K vanaf 9 december werken en de HD zenders meteen.


Ok bedankt, ik zal het proberen om de nieuwe ontvanger aan te sluiten en dan zal 4K vanaf 9 december werken en de HD zenders meteen.

 

Klopt en ik hoor het graag.


Hoi @Ben_1959!

Ik ben het even voor je gaan controleren. En zoals @joop2011 al heeft aangegeven is de wensdatum om de 4K zenders te activeren 9 december, we doen dus ons best om het op die datum actief te krijgen. Je kan de tv-ontvanger wel alvast eerder aansluiten, maar dan ontvang je de 4K zenders dus nog niet. Dat zal vanaf 9 december wel het geval zijn! :relaxed:

Alvast een goed weekend!


Hoi @Jose_ 

bedankt, ik zal hem vast aansluiten.

Fijn weekend!!.


Arris vip5202 geinstalleerd, maar beeld valt om de paar seconden weg!!!. waar kan dit aan liggen?.

Beeld is er en valt dan weer voor ongeveer 2 seconden weg en dat gaat de hle tijd zo door. nu de Arris Vip2952 er weer tussen gezet en deze blijft het prima doen.

Alle oplossingen zijn welkom om dit probleem op te lossen!!.

 


Hoe staat de beeldfrequentie ingesteld? op UHD @ 60 ? Zet 'm dan eens op 1080i of 1080p @ 50Hz of UHD @ 50Hz.


Wat vervelend dat je problemen hebt met de nieuwe tv-ontvanger, @Ben_1959! Heeft de tip van @PeterG geholpen?


Hallo @PeterG @Jose_ ,

Bedankt voor het bericht,, het probleem is opgelost. Heb een nieuwe HDMI kabel er tussen gezet en heb het probleem niet meer geconstateerd. Tot op heden blijft alles het prima doen, en dat is nou een dag of 2 het geval. Trouwens  Beeld en geluid heb ik op automatisch staan,.