Skip to main content

Goedemorgen, gisteren een nieuwe tv ontvanger gehad en gaat ook niet verder dan 85p. Alles al geprobeerd maar niets werkt. Nu lees ik hier een software programmeerfout. Was van plan de KPN maar op te zeggen want zelfs bij de KPN telefonisch contact aan de telefoon zeggen ze dat het onze televisie ligt, een samsung van 2 maanden oud. Maar alles werkt naar behoren, NLziet, youtube, videoland enzâ€Ĥ.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

85Pâ€Ĥ? Bedoel niet 1080P?

85P is zover ik weet geen bestaande resolutie, welk type TV heb je?


@Petra Sol . Allereerst welkom op het forum :relaxed: .

Je zegt dat deze met opstarten ook niet verder gaat dan 85P ofwel 85 % (@ Pikkepoelie). Dat is vervelend. Maar â€Ĥ. ook? Deed de vorige dat ook? Dan moeten we denk ik zoeken in hoe het is aangesloten. Zit er misschien een Verbindingsset (via stopcontact) tussen???


:blush:


Volgens mij had je al een glaasje op, @Pikkepoelie 

Nunc Est Bibendum


Hoi @Petra Sol. Welkom op het KPN Forum. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je. Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel?


85Pâ€Ĥ? Bedoel niet 1080P?

85P is zover ik weet geen bestaande resolutie, welk type TV heb je?

Hallo @Pikkepoelie  85P betekent 85Procent.

 


De ontvanger startte maar tot 85% op. Na 2 nieuwe ontvangers te hebben geprobeerd geen resultaat. Maar inmiddels zijn we erachter dat de Samsung tv alle HDMI poorten niet meer ziet. Samsung gebeld en ze gaan het as week online oplossen zeggen ze. Hoop dat het probleem dan is opgelost. Bedankt voor de reacties.


Dat het opstarten stopt bij 85% ligt niet aan de hdmi koppeling met de televisie, zelf als hij niet gekoppeld zou zijn behoort hij volledig op te starten?

Welk type TV ontvanger betreft het?

Hebben jullie een andere DNS server ingesteld staan?

Zo ja, welke?


85Pâ€Ĥ? Bedoel niet 1080P?

85P is zover ik weet geen bestaande resolutie, welk type TV heb je?

Hallo @Pikkepoelie  85P betekent 85Procent.

 

%


@Pikkepoelie We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als je onze hulp toch nog kan gebruiken, dan horen we dat graag van je!