Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe ontvanger gekregen na verhuizing. Werken mijn opnames nog?

• April 16, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Door verhuizing moesten we onze oude tv box inleveren.

Echter stonden er nog opnames op die ik eigenlijk nog moet afkijken (ivm vervolg). 

Mijn vraag is of al deze opnames op onze huidige tv box gezet kunnen worden?

Alvast dank!

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi,

We hebben de verhuizing wel doorgegeven. Ivm met een korte overbrugging is de abo tijdelijk stop gezet.

Op ons nieuwe adres is de abo verder gegaan. Maar eenmaal met ons nieuwe tvbox (de vorige moesten we echt inleveren) was de opname lijst leeg!

Tja, dan is het daar dus misgegaan. Je bent voor het systeem nu een nieuwe klant.

Ik vrees dat je opnames weg zijn. Je kunt nog een poging wagen om dit aan te kaarten. Dat zou ik doen door een terugbel afspraak te maken en het issue voor te leggen:

Contact en klantenservice | KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 16, 2025

De opnames staan niet op de box maar in de cloud. Bij een nieuwe box ziet u ze gewoon weer staan. Ervanuit gaande dat u het opnemenpakket heeft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Dank voor je reactie. Maar de opnames zijn niet meegekomen. Daar hoopte ik wel op maar de opname lijst was leeg! Bij het aansluiten van de nieuwe tv box.

We hebben het opname pakket.

Kan ik deze nog wel terug krijgen?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Kabouter32 .  Is er wel een verhuizing in het systeem gezet of is er een nieuw abonnement aangevraagd op het nieuwe adres en het oude abo opgezegd?  Want dat zou het verklaren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2025

Hoi,

We hebben de verhuizing wel doorgegeven. Ivm met een korte overbrugging is de abo tijdelijk stop gezet.

Op ons nieuwe adres is de abo verder gegaan. Maar eenmaal met ons nieuwe tvbox (de vorige moesten we echt inleveren) was de opname lijst leeg!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Hoi,

Tja, dan is het daar dus misgegaan. Je bent voor het systeem nu een nieuwe klant.

Ik vrees dat je opnames weg zijn. Je kunt nog een poging wagen om dit aan te kaarten. Dat zou ik doen door een terugbel afspraak te maken en het issue voor te leggen:

Contact en klantenservice | KPN