Skip to main content

Ik heb eind november mijn abonnement opnieuwe afgesloten en zou een nieuwe ontvanger + modem ontvangen. Deze heb ik echter nog niet ontvangen. Kunt u aangeven wanneer deze komt? 

Alvast bedankt. 

 

Joost

Hallo @joostvsc , heb je dat zwart-op-wit?

Bij het verlengen van een abo wordt, als de apparatuur nog goed is, geen nieuwe apparatuur verstrekt omdat KPN groen bezig wil zijn, dus duurzaam.

 


Ok, dit had ik wel besproken + bevestigd gekregen tijdens de bespreking met één van je collegás. Op de bevestiging staat ook: “Glasvezel Upgrade” genoemd. Ik ga er vanuit dat het hier om gaat. 

De oude ontvanger en modem zijn stokoud, worden erg warm en ik ga er vanuit dat jullie ondertussen energie-efficientere equipment leveren :-) 


@joostvsc , @JanD is geen werknemer van kpn maar net als ik een klant van kpn die een deel van z'n tijd spendeert aan het helpen van andere forumgebruikers.

Welke router (bij glasvezel wordt het modemdeel van de ExperiaBox niet gebruikt) en welke ontvanger heb je? “Glasvezel Upgrade”, houdt dat in dat je hiervoor nog DSL (koper) had? In dat geval, is de glasvezel al aangesloten en is er een glasvezelmodem (het kastje vóór de EB, waarvan als het goed is een rode LAN-kabel naar de WAN-aansluiting van de EB gaat) aangesloten?


Welkom op het forum @joostvsc. Zoals Henk al zegt zijn hij en Jan geen medewerkers, maar mensen die graag via het forum andere mensen helpen. Net als hem ben ik benieuwd welk model modem en tv-ontvanger je precies hebt, je zegt stokoud maar daarmee weten we niet precies wat je hebt :slight_smile:  Zou je dat kunnen toelichten, en ook wat voor wijziging je precies hebt gewijzigd naast de glasvezel upgrade? Ook kan je jouw forumprofiel volledig invullen zodat ik mee kan kijken.