Skip to main content

Vaak lees ik op dit forum alleen maar problemen, ik wil nu echter ook eens melden dat het ook zonder problemen kan.

Ik had gisteren contact met KPN naar aanleiding van e-mail dat ik mijĀ  test TV+ontvanger aan het einde van deze maand moet retourneren,

MijnĀ  contract loopt nog tot half oktober, zonder problemen was het mogelijk om de TV+ontvanger te houden en er eentje bij te bestellen waarbij k een nieuw jaarcontract aanga welke vandaag is ingegaan tot 18-08-2024.

Vandaag kwam de koerier en na openen van de doos bleken er twee TV+ontvangers in te zitten.

Beide ontvangers aangesloten en aangezet en de installatiewizzard doorlopen. Na invullen google-account werden de apps weer toegevoegd en de afstandsbedieningen gekoppeld aan de tc en in de woonkamer ook aan mijĀ  Dolby Surround systeem.

Dit alles is zonder problemen gelukt en mag ook wel eens gezegd worden.

Nu nog even een grote doos zoeken en dan de drie oude ontvangers terugsturen (Arcadyan HMB2260, Arris VIP2952 V2Ā  en de testontvanger van KPN+). Zal er maar een briefje bijdoen waarom ik ook de KPN+ontvanger retourneer, voor het geval ze het niet meer snappen bij KPN.

Donald

Ā 

Ā 

Vaak lees ik op dit forum alleen maar problemen, ik wil nu echter ook eens meldenĀ 

alles is zonder problemen gelukt en mag ook wel eens gezegd worden.


Donald

Ā 

Ā 

Goed om dit te lezen. Veel plezier met je nieuwe ontvanger!Ā