Skip to main content

Beste, ik heb 3 nieuwe tv onvangrrs voor 4k tv. Nu heb ik er 2 geregistreed en de 3e lukt niet. Hij heeft aan dat ee twvee tv ongevangers zijn geregistreerd. Kunnen jullie helpen?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt

Beste, ik heb 3 nieuwe tv onvangrrs voor 4k tv. Nu heb ik er 2 geregistreed en de 3e lukt niet. Hij heeft aan dat ee twvee tv ongevangers zijn geregistreerd. Kunnen jullie helpen?

Komen die ontvangers netjes bij KPN vandaan? Of heeft u ze op marktplaats gescoord? 


Hallo @Mkorbmacher in MijnKPN kun je zien hoeveel decoders je maximaal aan kunt sluiten. Dit is namelijk afhankelijk van de maximum internetsnelheid die je kunt behalen.

Heb je bijvoorbeeld maar 10Mbit/s snelheid, dan mag je al blij zijn dat je 1 decoder in HD werkend krijgt.

 

 


Hallo @Mkorbmacher in MijnKPN kun je zien hoeveel decoders je maximaal aan kunt sluiten. Dit is namelijk afhankelijk van de maximum internetsnelheid die je kunt behalen.

Heb je bijvoorbeeld maar 10Mbit/s snelheid, dan mag je al blij zijn dat je 1 decoder in HD werkend krijgt.

Zoiemand zou ook nooit 3 ontvangers krijgen van KPN. En al helemaal geen 4K ontvangers.


Hallo @Nick83 nu nog graag een reactie van @Mkorbmacher 


Beste, ik heb 3 nieuwe tv onvangrrs voor 4k tv. Nu heb ik er 2 geregistreed en de 3e lukt niet. Hij heeft aan dat ee twvee tv ongevangers zijn geregistreerd. Kunnen jullie helpen?

Komen die ontvangers netjes bij KPN vandaan? Of heeft u ze op marktplaats gescoord? 

Hoi, ik heb ze van KPN, ik betaal er ook voor. Mijn snelheid weet ik niet. Moet ik mijn oude ontvangers ontkoppelen? Ik heb namelijk 3 tv’s en volgens mij mag je er 6 aansluiten. 


Hallo @Mkorbmacher , dat maximaal 6 aansluiten is interbetsnelheid gerelateerd,hoe m8nder abo snelheid,hoe minder decoders je aan ,7bt sluiten, anders blijft er van de tv kwaliteit niets over en ookgeen snelheid meer om gewoon te kunnen internetten.

In MijnKPN kun je precies zien hoeveel decoders je maximaal aan kunt sluiten.

 


Hoi @Mkorbmacher, welkom! Je hebt deze ontvangers van ons gekregen als vervanging voor oudere exemplaren? In dat geval kan het zijn dat het systeem de oude ontvangers niet gemarkeerd heeft voor verwijdering. Normaal gebeurt dat automatisch, waardoor bij elke nieuwe ontvanger die je aanmeldt, een oude wordt afgemeld. Ik kan in dit geval de oude ontvangers voor je afmelden. Ik zie hier dat er op dit moment nog 3 ontvangers van het type 2952 zijn aangemeld. Kunnen deze alle drie eruit?