Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe ontvangers zonder nieuwe afstandsbediening

• October 24, 2019
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Nieuwe HD TVontvangers gekregen, op initiatief van KPN, omdat de oude ontvangers antiek waren. Maar zonder afstandsbedieningen, en die zijn ook echt aan vervanging toe. Kan ik daar ook nieuwe voor krijgen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @An B, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je ook al gereageerd had in het andere topic hierover, maar ook dat je nog geen bericht hebt gehad. Met zoveel klanten op één plek kunnen we er wel eens eentje over het hoofd zien, mijn excuses hiervoor!

Ik zie dat mijn collega er al wel één had opgestuurd, die kan je vandaag of morgen verwachten. De tweede heb ik nu aangevraagd en zal ook binnen 2 werkdagen op de deurmat liggen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 24, 2019

Even bellen kpn 0800 0402 gratis dan komt het zeker goed met u nieuwe afstand bediening 24/7  dagelijks 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 25, 2019

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 28, 2019

Goedemorgen @An B, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je ook al gereageerd had in het andere topic hierover, maar ook dat je nog geen bericht hebt gehad. Met zoveel klanten op één plek kunnen we er wel eens eentje over het hoofd zien, mijn excuses hiervoor!

Ik zie dat mijn collega er al wel één had opgestuurd, die kan je vandaag of morgen verwachten. De tweede heb ik nu aangevraagd en zal ook binnen 2 werkdagen op de deurmat liggen!