Skip to main content

Nieuw zakelijk contract telefonisch afgesloten in week 31. In systeem KPN pas in week 34 verwerkt met verkeerd emailadres door een typfout vanuit KPN. Contract niet per mail ontvangen maar per post op het nieuwe adres waar ik vandaag de sleutel van heb gekregen. I.p.v. dat we wifi en tv hebben vanaf 1 september is het nu vanaf 22 september omdat ze verwerkingstijd hebben en het is te laat aangevraagd. het heeft o.a. te maken dat mijn vaste nummer van Ziggo wordt meegenomen. Vandaag krijg ik bericht van Ziggo dat mijn vaste nummer klaar staat vanaf 1/9/2021 om door de huidige provider te worden overgenomen. Ik krijg het idee dat het interne probleem mijn probleem is geworden. Wat een koude welkom. Toch maar weer terug naar Ziggo?

Hallo @Sandra W , even met de zakelijke hlpdsk contact opnemen, 0800 0403.

Succes.

 


Dag @JanD,

 

Ik heb contact gehad met zakelijke helpdesk. Ze kunnen me alleen een mobiele hotspot aanbieden ter overbrugging. Geen optie met gezin met 3 kids, eigen bedrijf. Bedankt voor je reactie

 

 


Hallo @Sandra W als zakelijke klant kun je op het particuliere forum ook niet geholpen worden.

Je zou hoogstens de particuliere hlpdsk eens kunnen bellen, 0800 0402. Succes.

Â