Skip to main content

hallo

Wij krijgen eerdaags de nieuwste smart tv met alles erop en eraan 

Nu is mijn vraag kan ik met het materiaal van kpn wat ik nu heb wel alles uit de tv halen? 

Of zijn er andere tv boxen en ook andere experia boxen? 

Ik wil wel graag het meeste eruit halen 

Heeft er iemand  ideeën 

Ik hoor ze graag 

Alvast bedankt 

Beste @nieuwe smart tv 

Als het merk Samsung en LG is (bouwjaar 2017) dan kun je de ITV-app erop zetten. Alleen er zit wel een maar aan:

Functies KPN ITV app op TV:

  • Mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders
  • Geen pluspakket on demand aanbod (niet te benaderen)
  • Geen Videoland aanbod beschikbaar (ook al heb je het pakket)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders
  • Uiteraard ook geen apps binnen de app (Netflix, Amazon, Youtube en verder wat onder Apps op TV in de decoder zit)

Dan kun je het beste gewoon een TV ontvanger aansluiten, want dan zijn er veel meer mogelijkheden. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust. 😉


En je kan het 4K abonnement nemen, helaas maar een paar zenders en alleen via de KPN decoder.

 

En de Smart TV heeft natuurlijk vele app's op de tv zelf. 


Hoi, @Dennis Schreve ,

Je copy paste de nadelen kennelijk van af een reactie van mij die ik zelf nergens kan vinden. Want bij een van de laatste updates van de TV-app is het videoland aanbod nu wel toegevoegd dus.

Dat heb ik hier aangepast en op 2 andere plekken ook. Maar waar jij het vandaan hebt, heb ikzelf helaas dus niet in de kijker.


4K is wat je extra kan bestellen als de verbinding het aankan. Of je er veel profijt van hebt, is de vraag. 4k is voor enkele zenders weggelegd.


Hoi, @Dennis Schreve ,

Je copy paste de nadelen kennelijk van af een reactie van mij die ik zelf nergens kan vinden. Want bij een van de laatste updates van de TV-app is het videoland aanbod nu wel toegevoegd dus.

Dat heb ik hier aangepast en op 2 andere plekken ook. Maar waar jij het vandaan hebt, heb ikzelf helaas dus niet in de kijker.

Ik had die tekst van jou afgenomen. Ik zie dat je het gewijzigd heb. Dan kan ik hem aanpassen. 😉 Bedankt voor jou update. 


Hallo @nieuwe smart tv, wat leuk om te zien dat je jouw vraag op het KPN forum stelt. Zie dat je al een paar antwoorden van mede-forumleden hebt gekregen over eventueel de ITV app gebruiken. Kan me gezien de nadelen voorstellen dat je toch graag de digitale tv-ontvanger weer aansluit om alle opties van interactieve televisie ten volle te benutten.