Skip to main content
Antwoord

Nieuwe stekker ontvangen van KPN: nu geen Netflix meer?

• October 10, 2025
  • 9 reacties
  • 91 keer bekeken

KPN heeft een nieuwe stekker gestuurd. Plug en play. Maar sindsdoen kan ik Netflix niet meer openen op mijn tv. Ik heb het modem al herstart en ook de afstandsbediening opnieuw gekoppeld. Mijn oude stekker weer opnieuw aangesloten, maar dat hielp ook niet.

Iemand een ander idee? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Dohmen . Welkom hier.

Wat vervelend dat Netflix niet meer werkt. Ik begrijp dat de ontvanger, na een reset helemaal niet meer goed reageert? Dat klinkt allemaal niet goed.

Misschien moet je toch nog een reset proberen. Hier staat precies uitgelegd hoe dat werkt

Kun je ook wat meer vertellen over die stekker? Is dat een vervangende stroomstekker voor een Box12?  Of is het misschien een slimme stekker? Alle info is welkom. 

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

Wat vervelend dat Netflix niet meer werkt. Aan de stekker kan het niet liggen. Dus er zal wat anders aan de hand zijn.

Wat gebeurt er precies? En hoe open je NetFlix? Via je KPN TV Box?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 10, 2025

Er gebeurt niets als ik de netflix knop op de afstandsbediening gebruik. Maar ook niet als ik via apps op Netflix ga staan en ook niet als ik via kanaal 200 naar Netflix wil. Ik krijg ook geen foutmelding.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

Er moet wel iets gebeuren als je naar kanaal 200 gaat. Of is het een zwart scherm? En is het enkel bij NetFlix?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 10, 2025

Op pagina 200 staat openingscherm van Netflix en “druk op de rode knop” om Netflix te openen. Maar als ik dat doe, dan gebeurd er niets. Het is enkel bij Netflix. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

Hij blijft dus op het scherm waar je al was?

Ga eens naar Instellingen > Apparaat > Apps > Netflix.

Probeer eens: Gedwongen stoppen. En probeer het eens opnieuw? En anders kan je in dat menu proberen om het cachegeheugen te wissen. Als ook dat niet werkt,  dan kan je ook 'Gegevens wissen' proberen, zodat de app volledig een reset heeft gekregen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 10, 2025

Ik heb bij menu/instellingen geen optie apparaat. Ik heb wel de tv ontvanger opnieuw opgestart, maar nu reageert hij helemaal niet meer op mijn afstandsbediening. Alleen de tv kan ik nog uitzetten.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

De optie Apparaat staat een beetje onderaan in het menu. Heb je al geprobeerd de batterijen te vervangen?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 10, 2025

Wat voor een stekker bedoel je?

Kanaal 200 is eigenlijk een snelkoppeling naar de app, in dit geval Netflix.

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hoi ​@Dohmen . Welkom hier.

Wat vervelend dat Netflix niet meer werkt. Ik begrijp dat de ontvanger, na een reset helemaal niet meer goed reageert? Dat klinkt allemaal niet goed.

Misschien moet je toch nog een reset proberen. Hier staat precies uitgelegd hoe dat werkt

Kun je ook wat meer vertellen over die stekker? Is dat een vervangende stroomstekker voor een Box12?  Of is het misschien een slimme stekker? Alle info is welkom.