Skip to main content

Heb vandaag nieuwe stekkers gekregen, na dure aankoop van 80€. Beide tekkers bij mijn beide tv's vervangen en nu mrijg ik weer een foutmelding boven op mijn slaapkamer, 

Weer alles uitgetrokken, geherstart maar niets ????!!!

Na 2 weken haperend beeld dit weer...mijn geduld is onderhand op met KPN.

Hoe moet ik dat bij punt 2 controleren ?? Hoe moet ik koppelen ?

Ik heb gekoppeld zoals beschreven staat, na paar minuten zijn de beiden uitgeknipperd. Trek een ontvanger uit de andere en sluit die beneden aan, die wordt meteen wit. BOven ook wit lampje en weer doet hij niets en krijg ik onderstaande weer…...

 

 

Beste @Dlarah,

Erg vervelend dat je problemen ervaart. Ik begrijp dat je een draadloze verbindingsset hebt:

Om ze opnieuw te koppelen met elkaar doe je het volgende:

Draadloze verbindingsset installeren / koppelen

Hopelijk kom je er zo uit, anders weet je ons weer te vinden op het forum. Er zitten hier genoeg mensen met kennis en kunde die je kunnen helpen.


Heb je er 2 of 3??


Heb je er 2 of 3??

Ik heb er drie...eentje bij hetmodem, en dan bij elke tv eentje. Twee nieuwe besteld, en heb die nu kunnen koppelen en hosanna, ik kan beneden tv kijken. Bove op slaapkamer dus niet.

Had DVS200 stekkers, zijn die ook te koppelen met de nieuwe DVS 1200 ??


Beste @Dlarah,

Erg vervelend dat je problemen ervaart. Ik begrijp dat je een draadloze verbindingsset hebt:

Om ze opnieuw te koppelen met elkaar doe je het volgende:

Draadloze verbindingsset installeren / koppelen

Hopelijk kom je er zo uit, anders weet je ons weer te vinden op het forum. Er zitten hier genoeg mensen met kennis en kunde die je kunnen helpen.

Als beschreven in mijn vraag heb ik alles geprobeerd en na weer een poging vanmorgen kan ik beneden tv kijken, omdat ze schijnbaar gekoppeld zijn. Heb echter boven nog een stekker (DVS200), is die ook te koppelen met de nieuwe DVS 1200 ??

 


Hallo @Dlarah alles is te koppelen,met een maximum van drie totaal en de langzaamste (DVS200) bepaalt de totale snelheid.

 


@Dlarah Hoe is de situatie op dit moment? 

Is het ondertussen gelukt om de draadloze verbinding set met elkaar te koppelen?

Ik zie dat @Dennis Schreve ook verwijst naar een topic waar je wellicht iets aan kunt hebben! 

Beste @Dlarah,

Erg vervelend dat je problemen ervaart. Ik begrijp dat je een draadloze verbindingsset hebt:

Om ze opnieuw te koppelen met elkaar doe je het volgende:

Draadloze verbindingsset installeren / koppelen

Hopelijk kom je er zo uit, anders weet je ons weer te vinden op het forum. Er zitten hier genoeg mensen met kennis en kunde die je kunnen helpen.

 


Nu ik 120€ armer ben, na aanschaf van drie nieuwe TV ontvangers geen problemen meer.

Ik hou het er maar op dat ik het 'jammer' vind dat KPN niets kan doen mbt korting of iets dergelijks. Bepaald niet klantvriendelijk bij een klant van heel veel jaren.

 

Topic kan slotje op


Hallo @Dlarah €120 euro voor een setje van 3 DVS1200 is echt niet te duur, als je drie originele Devolo's zou kopen ben je (veel) duurder uit.

 

 


Die 200 was ook al hoogbejaard! Mijn neef had ze sinds 2011! Hij heeft die in 2017 moeten vervangen na het " HD op 1 " project. Daarvoor had hij met HD al problemen, en keek dus nog SD. 

En zoals @JanD  benoemd. Één 200 in de keten maakt de hele keten 200 snelheid. En met 3 is dat dan ook nog eens 33% van de snelheid.