Skip to main content

Hallo, door allerlei omstandigheden heeft de tv ontvanger 2 jaar niet aangesloten gestaan. Nu willen we weer alles installeren (nadat we ook al het nieuwe modem van KPN geïnstalleerd hebben) maar kunnen nergens de stroomadapter 12v voor onze Arcadayan model HMB2269 vinden. Kunnen wij die bij bijvoorbeeld een KPN winkel kopen? Of kan een nieuwe adapter opgestuurd worden? 
mij hoor graag van jullie. 
groetjes Monique Lenoire 

Hoi @Monique52. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent van jouw tv-ontvanger. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter toe te sturen.


Hoi @Monique52. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent van jouw tv-ontvanger. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe stroomadapter toe te sturen.

Hallo intussen al nieuwe adapter ontvangen van KPN. Dankjewel 


Wat fijn dat je inmiddels al een nieuwe stroomadapter hebt ontvangen. Als je in de toekomst nog anders vragen hebt, dan horen we het graag van je!