Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe Topic over nieuw menu?

  • January 18, 2021
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

An-DH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Beste moderatoren. 
Ik wil jullie vragen om te overwegen de topic 

“KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu” 

te archiveren of te sluiten want een klant heeft hier eigenlijk niets meer aan. Het gigantische aantal reacties, de kwaliteit van de reacties, de oude problemen, veel off Topic … ik kan niets zinnigs meer terug vinden. 
Op 20 januari heeft iedereen de laatste update van de software heb ik begrepen. Een goed moment lijkt mij om een nieuwe topic te starten. Dan kan het alleen nog over de laatste update gaan en is moderating voor jullie ook makkelijker. 
 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @An-DH 

Ja, dat zijn we zeker van plan zodra iedereen het nieuwe menu heeft. Dan zullen we deze sluiten en een nieuw topic aanmaken waarin nieuwe updates gedeeld gaan worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 18, 2021

Het eerste wat in mij opkomt is dat het ‘probleem’ verplaatst wordt. 
Maar wellicht denkt KPN daar anders over. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2021

Hoi @An-DH 

Ja, dat zijn we zeker van plan zodra iedereen het nieuwe menu heeft. Dan zullen we deze sluiten en een nieuw topic aanmaken waarin nieuwe updates gedeeld gaan worden.