Skip to main content

Wanneer krijg je een nieuwe ontvanger.

Merken dat hij het steeds slechter gaat doen. Zitten nu al een aantal jaar bij jullie en lijkt mij dat hij 1x in de zoveel tijd vervangen moet worden. Heb ook al een nieuwe afstandsbediening aangevraagd moet je daar eigenlijk voor betalen?

Hi @Ligtrink, welkom op ons forum. Het is erg vervelend als de tv-ontvanger steeds meer kuren gaat vertonen. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen. Kun je hiervoor allereerst vertellen welke problemen je precies ervaart en wat je hebt geprobeerd om dit op te lossen? Heb je bijvoorbeeld de tv-ontvanger al eens gereset? Als je op de link klikt. staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ook ben ik benieuwd welke tv-ontvanger je op dit moment hebt. Ik hoor graag van je!

Wat betreft een nieuwe afstandsbediening, als je deze via onze online tool hebt aangevraagd, dan zitten hier geen kosten aan verbonden. 


Bedabkt voor je reactie. Afgelopen maandagmiddag is de monteur langs geweest. Heeft de Wi-Fi gecontroleerd nu is alles weer goed. Het kastje voor de tv os nog niet toe aan vervangen zeiden ze.


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het probleem is verholpen door de monteur. Mocht het probleem onverhoopt terugkomen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer