Skip to main content

moet de hd ontvanger een paar maal per week resetten. is hij dan aan vervanging toe?

goedemorgen beste c.t.baltzer.dat is niet de bedoeling. maar wat voor ontvanger heeft u. als het een Motorola is. mag u hem omruilen voor een nieuwe. U kunt gratis bellen 0800 0402 kpn .dan regelen ze dat voor u .🤔👍


Beste @c.t.baltzer als u onderstaande link volgt kunt u online checken of apparatuur voor wissel in aanmerking komt

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

Mocht dat niet lukken, dan is de klantenservice (08000402) een goed idee.


Heb 2 ontvanger tv maar nu wilde we de 2de op slaapkamer aansloten maar geef fout aan wat kan dat zijn


kan ik de nieuwste tv ontvanger aanvragen met een hussel abonnement of moeten die betalen


Hallo @franskk 

Door de wereldwijde chipproblemen is er een tekort van 4k-ontvangers. Als je telefonisch overgaat op een Hussel abonnement EN OOK het extra 4k zenderpakket gaat afnemen, dan wordt één ontvanger vervangen door de 4k-ontvanger. Van af de tweede blijft het de huidige HD-ontvangers.

Ga je naar Hussel zonder 4k dan blijf je HD-ontvangers houden.

WANT… HD blijft HD; ook via de 4k-ontvangers.

De 4k-zenders bij kpn zijn: Xite, LoveNature en Insight. Overige zijn en blijven, nog jaren, in HD.

Kort:

Hussel met 4k: één 4k-ontvanger, verder HD i.v.m. tekort 4k-ontvangers
Hussel zonder 4k zenders: alleen HD-ontvangers; je krijgt dan géén 4k-ontvanger (i.v.m. …….)


He tv ontvanger is stuk waar moet ik zijn voor een nieuwe

 


He tv ontvanger is stuk waar moet ik zijn voor een nieuwe

 

Hallo @Helga12 , even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hallo , zou ik een nieuwe tv ontvanger kunnen krijgen? Die van mij werkt niet goed meer . Heb alles al geprobeerd , maar is wel toe aan vervanging , is wel duidelijk . Klantennummer : 9067824587


Hallo , zou ik een nieuwe tv ontvanger kunnen krijgen? Die van mij werkt niet goed meer . Heb alles al geprobeerd , maar is wel toe aan vervanging , is wel duidelijk .

Welke heeft u nu? Merk en type?


Arris VIP2952

 


Arris VIP2952

 

Die moet via 0800-0402 omgeruild worden.

Wat heb je allemaal al geprobeerd?