Skip to main content

Goedendag,

 

krijg ik bij het verlengen van mijn abonnement ook twee nieuwe TV ontvangers? Ik ben nogal gecharmeerd van de BT functie, daar de ontvangers in een kast staan, waar nu steeds de deur van open moet.

Dank en groet

Dijkhuis

Hallo @Dijkhuis 

Normaal gesproken niet. Tenzij je een abonnement neemt op het 4K-pakket, dan krijg je uiteraard wel de 4K-ontvanger met Bluetooth.

Als je nu nog steeds een Motorola-ontvanger in huis hebt? Dan wordt die ontvanger wel omgewisseld voor een moderner type. Maar dat hoeft dan niet per definitie eentje met Bluetooth te zijn. 


Volgens mij kan je tuners onder bepaalde omstandigheden omruilen.


Er wordt vooralsnog maximaal 2 Arris 5202 4k decoders verstrekt bij een 4k abonnement. Van af de 3de is het een bestaande 2952 of 2260 met IR remote.

….. kastje van glazen deurtjes voorzien of dergelijk kastje kopen? Ontvanger (het zijn heel kleine) OP het kastje plaatsen?

Koop een Samsung televisie. Met diens afst.bed. kun je de 2952 / 2260 ook uit het zicht bedienen. De bedieningscodes gaan dan via tv via het netwerk naar de ontvanger.

P.S. je moet die nieuwe nu niet "willen” hebben. Vooral het veel zachtere geluid is een issue. Veel gebruikers klagen dat het met de tv op max nog best zacht is.


Reageer