Skip to main content

Hallo KPN, kunnen jullie een nieuwe tv-ontvanger en router voor ons aanleveren? Die van ons werken niet meer goed. Gaat iedere keer uit, ook na herhaaldelijk resetten, erg vervelend.

 

Okay, bedankt,

tot dan,

groetjes,

Alex en Cynthia

*

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Welkom @Nieuwe tv-ontvanger en Router 

 

Wat meer gegevens zou wel fijn zijn voor de moderators,

Welk modem/experiabox heb je, welke tv ontvanger?

Hoe is alles aangesloten?

 

Vul alvast je forum profiel in,dan kan een moderator je beter helpen.

 


Hoi @Nieuwe tv-ontvanger en Router ,

Ik zou je privégegevens weghalen Alex en Cynthia

drie puntjes rechtsonder indrukken en bewerken kiezen


Hallo @Nieuwe tv-ontvanger en Router 

Je zou kunnen kijken of deze in aanmerking komen voor omruilen via de KPN omwisseltool:

Apparatuur controleren en omruilen


Goedemiddag @Nieuwe tv-ontvanger en Router, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer apparaten niet goed meer werken, kunnen we kijken of deze aan vervanging toe zijn. Echter is dit te weinig informatie om nu direct alles om te ruilen. 

Kan je aangeven welke Experia Box (modem) je hebt, en wat het probleem is? Gaat het alleen om het uitvallen van de diensten, of valt de Experia Box vaak helemaal uit? 
De tv-ontvanger, is dat in het verlengde ervan? Dus, valt de tv-ontvanger ook uit op het moment dat de Experia Box niet uitvalt, of gebeurt alles in samenwerking met elkaar? Welke tv-ontvanger heb je thuis en wat is hiervan het serienummer?

En op welke manier heb je de apparaten gereset? Van het stroom afgehaald of ook echt voorzien van software reset / terug naar fabrieksinstellingen? Hier vind je de stappen voor een reset van de tv-ontvanger en reset van de Experia Box.


@Nieuwe tv-ontvanger en Router, ik heb geen reactie meer gehad.  Kan ik je nog verder helpen of is jouw probleem inmiddels opgelost?


Hoe kan ik de nieuwe tv ontvanger die ook geschikt is voor 4K ontvangen?


Hoe kan ik de nieuwe tv ontvanger die ook geschikt is voor 4K ontvangen?

Verlengen naar Hussel als u dat nog niet heeft. Vervolgens voor 2,50 euro extra per maand de 4K optie erbij nemen.


Reageer