Skip to main content

Ik heb een nieuwe TV ontvanger besteld en ontvangen.

Nu blijkt dit een IR ontvanger te zijn en geen Bluetooth. De ontvanger staat op een slecht zichtbare plaats.

Ik zou deze graag omruilen voor een BT

@Pythagoras Dat zal alleen kunnen als je het 4K-pakket afneemt. Dan krijg je de VIP5202 met Bluetooth. Sec omruilen vanwege BT zal dus niet kunnen helaas. 


Hallo @Pythagoras ,

Je krijgt alleen zo'n Bluetooth-ontvanger als je overstapt op KPN Hussel (als je dat nog niet hebt) en dan een abonnement neemt op het aanvullende 4K-pakket.  Je krijgt dan vier extra zenders, het aanvullende pakket kost 2,50 per maand. 

Bel hiervoor met 0800-0402.

 


Beste @Pythagoras,

Welke merk en type tv ontvanger heb je? Als je geen 4K abonnement hebt dan krijg je de Arris 5202 zo enzo niet, deze ontvanger is een 4K tv ontvanger. KPN gaat de tv ontvanger zeker niet omruilen omdat ie Bluetooth ondersteund.


Ik heb al een KPN hussel


dan moet je dus ook een 4k abbonement nemen á 2,50.


Ik vermoed dat @Pythagoras nog niet zolang klant is bij KPN en toen 1 of meerdere ontvangers met Bluetooth afstandsbediening gekregen heeft. Klopt dat?

Als u niet het 4K pakket heeft en er nu 1 bij besteld, dan krijgt u een HD ontvanger zonder Bluetooth ondersteuning.

Als u een ontvanger met Bluetooth wilt, dan zult u het 4K pakket erbij moeten nemen. Kost € 2,50 per maand. Na 6 maanden kun je het weer opzeggen. De ontvanger mag je dan gewoon houden.