Skip to main content
Beantwoord

nieuwe tv ontvanger met foutmelding "maximaal aantal ontvangers al heb ingesteld"

  • September 14, 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Luus1985
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, Ik heb een extra tv ontvanger besteld en aan abonnement toegevoegd

Wil hem aansluiten maar hij geeft aan dat ik t maximaal aantal ontvangers al heb ingesteld In mail staat dat het meteen ingaat. Waar gaat het mis? Kunt u mij helpen

is de aanvraag nog niet verwerkt? Of duurd dat een tijdje

 

Vriendelijke groet 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Luus1985, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 14, 2020

Hoi @Luus1985, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Luus1985
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2020

@Thomas ik denk dat ik het meeste heb ingevuld


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt! @Luus1985, kun je hem nog eens proberen aan te melden?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!
 


Luus1985
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 18, 2020

Ik heb een dvs 1200 besteld en ga het dan weer proberen. Wil nu niet weer alle kastjes verplaatsen. 

Als het niet lukt, laat ik weer van mij horen  

Dankjewel voor de moeite