Skip to main content

Ik heb sinds vandaag een Hussle abonnement ipv mijn alles-in-1. Ik heb de upgrade gedaan vanwege 2 redenen, ik kan dan Spotify family krijgen (gelukt!) maar vooral ook vanwege de nieuwe TV ontvangers want die ik had zijn zoooo traag (ook nog na de software update).

Van jullie krijg ik nu het bericht dat de order is afgehandeld dus ik vermoed dat ik niet de nieuwe ontvangers krijg maar dit wil ik wel graag. Hoe kan ik dat regelen?

 

Welkom op het forum @JeroenB42. Wat voor wijziging heb je precies gedaan? Je bent van Alles-in-1 naar Hussel gegaan begrijp ik? Wat voor Hussel pakket is dat precies? Als dat het pakket is met de 4K optie kunnen er nieuwe ontvangers worden gestuurd. Als het geen 4K is voldoen de ontvangers vermoedelijk nog en zullen ze niet vervangen worden bij een wijziging.

Wat voor type heb je precies? Als het Motorola's zijn kan je het vervangen zelf makkelijk aanvragen: Apparatuur controleren en omruilen.


Ik ben naar Hussel Internet 200 gegaan (op glas). Ik heb nog geen 4k genomen want mijn TV's hebben dat nog niet. Ik heb net de check gedaan en blijkbaar voldoen ze nog. Op zich is dat technisch vast waar (uiteindelijk werkt de tv/het beeld wel). Ik ben alleen wel de trage menus en interactie zat. De lijkt wel uit de tijd van 2400 baud modem te komen. Ik had dus stiekem gehoopt dat de TV kastjes vervangen moesten worden. De xperia is gewoon goed


Dan klopt het dat ze niet vervangen zijn inderdaad. Welk model heb je precies en welke versie van de software staat er nu op? Is dat al de laatste versie?


Ik heb blijkbaar een VIP2952 met versienummers:

HTML 4.113.201

NMC 8.0.112_1901

DBL 2.0.9

RBL 1.2.2

Dit lijkt de laatste versie idd


@JeroenB42 , deze ontvangers zijn op zich goed en bij mij gelukkig ook snel.

 

Als je de nieuwe KPN tv decoders wilt hebben, dan moet je het 4K abonnement nemen.

Dat abonnement kan je, ik dacht na 3 maanden, weer opzeggen. 

€ 2,50 per maand extra, voor het 4K abonnement. 


Dat is de nieuwste versie van de software inderdaad. Dat type ontvanger wordt niet vervangen bij zo'n wijziging zoals gezegd, alleen als je zoals Joop noemt overstapt naar het 4K pakket zullen nieuwe ontvangers worden opgestuurd. De minimale 3 maanden die hij daarvoor noemt is wat langer, namelijk 6 maanden.