Skip to main content

Ik heb een tv kastje besteld, van KPN en Postnl een mail gekregen dat deze op 20-1 geleverd is, maar dat is niet gebeurd, ook niet bij buren en geen briefje in de bus. Post Servicedesk onbereikbaar. KPN Helpdesk gebeld gisteren, zij kunnen niets doen ? Wat nu ??

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

Hoi @Nico Kool, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we al weer even verder. Is de ontvanger nog boven water gekomen? Ik kijk anders graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Beste Thomas,

Ik heb namens mijn 85 jarige vader de reactie geplaatst, het tv kastje is niet meer geleverd en via de KPN Servicedesk heeft mijn vader nu een nieuwe kastje opgestuurd gekregen.

Ik heb nog wel een klacht ingediend bij PostNL (bijna een uur in de wacht gezeten), maar die kunnen hier niets mee zeggen ze, PostNL zei dat KPN deze klacht bij hen moet indienen (typisch geval kastje - muur) omdat zij de opdrachtgever zijn.

Ik ben bang dat het kastje niet meer boven water zal komen, de PostNL bezorger zei bij levering van het 2e kastje dat er ook op hun Depot niets overgebleven was…

Mvg,  Nico Kool 

het profiel heb ik verder aangevuld.


Bedankt voor de terugkoppeling en gegevens @Nico Kool. Ik zie dat mijn telefonische collega de logistieke afdeling destijds aangestuurd heeft voor de nieuwe ontvanger. Zij zullen dit ook verder afhandelen bij Postnl. Dat is inderdaad verder niet jouw verantwoordelijkheid! Bedankt in ieder geval! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!