Skip to main content

Door omstandigheden die samenhangen met Covid 19 heb ik mijn nieuwe TV ontvanger niet op kunnen halen. Deze is verstuurd met afhaalcode 3SIPBS796540101. Vandaag ontving ik een bericht dat deze retour is gestuurd. Tevens ontving ik vandaag een retourdoos om de huidige ontvanger terug te kunnen sturen.

Ik wil u vragen om de nieuwe ontvanger, met eerdere afhaalcode 3SIPBS796540101, opnieuw aan mij te versturen en als het kan naar het Filiaal van Jumbo in Deurne gelegen aan de Stationstraat 43

Welkom bij ons op het forum @Peelland. Ik kan me goed voorstellen dat het kan gebeuren dat je de ontvanger niet ophaalt met zulke omstandigheden! Ik weet alleen wat jij me in dit bericht verteld hebt, waarvoor werd de tv-ontvanger vervangen? Had je dit zelf aangevraagd via de omruiltool op de website of was dit via de klantenservice in gang gezet? Als het het online had aangevraagd kan je dat opnieuw op die manier doen. Als het via de klantenservice was kan je jouw forumprofiel volledig invullen, en een seintje geven. Ik hoor het graag van je.