Skip to main content

Beste KPN,  

 

Ik heb recent een nieuwe tv ontvanger ontvangen maar deze valt steeds tijdelijk uit. Ik heb alles al een keer gereset, stekkers eruit getrokken, modem gerestart, utp kabel verwijderd en weer terug gestopt en de HDMI kabel verwijderd en terug gestopt, helaas blijft de ontvanger uitvallen. De ene keer doet hij het uren goed en het volgende moment valt hij binnen de 5 minuten soms wel 10 keer uit. De ene keer voor 1 a 2 seconde maar soms ook voor 5 a 10 seconde, daarna gaat hij gewoon verder als waar hij gebleven was op de zender. Echter is dit erg storend. Is het mogelijk om een nieuwe ontvanger toe te sturen, ik heb al gebeld met de klantenservice maar zelfs daar kreeg ik geen medewerker aan de lijn na 11 minuten wachten, daarna met wat gekraak leek het alsof ik iemand aan de lijn had maar dit was heen persoon, alleen een boel gekraak.

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Mvg Jolein

Admin: afgesplitst van originele topic

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?


@Jolein S Hoi Jolein, het is druk op het moment, waardoor we later bij je topic zijn dan anders. 

Ik lees dat je problemen had met jouw tv-ontvanger en hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Als je ook meteen de vragen van @joop2011 beantwoord, denken we graag met je mee.