Skip to main content

Nieuwe tv-ontvanger van KPN testen? Teleurgesteld

  • June 3, 2022
  • 95 reacties
  • 4178 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

95 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • June 29, 2022

@Paul_ klopt, maar je ziet wel dat hij 19 dagen geleden is ingeloot, nadat hij een kpn id heeft aangemaakt op jullie verzoek, terwijl dat bij aanmelding al een van de voorwaarden was.

 

Als je alles terugleest (moet je voor de aardigheid eens doen), dan weet jij ook dat het allemaal rammelt. Als ik zo iets zou doen op mijn werk, dan kon ik een andere werkgever zoeken.

 

Ben er verder wel helemaal klaar mee. Succes

 

vind je jezelf nu niet een behoorlijk aansteller?

De eerste keer is er iets mis gegaan waarvoor kpn excuses aanbiedt en de 2e keer voldeed je zelf niet aan de voorwaarden.

Onlangs nog een beetje tv gekeken? Realiseer je dat 1500 km verderop je een raket op je dak kan krijgen als je boodschappen doet. 

Man man man…..

 

(ik zou niet eens onbetaald dit willen testen. Ik moet dit voor mijn werk (software) en in de eerste versies zitten altijd irritante bugs of erger)


  • June 29, 2022

Hallo @Doornekamp33 Zat je niet eerst bij T-Mobile tot vorig jaar jaar? Of ben ik in de war met iemand anders. Want die had ook zo'n soortgelijk handtekening, vaarwel T-Mobile, welkom KPN per ….?

Dan heb je de helft maar gelezen @JanD , Daarvoor heb ik jaren tevreden bij Telfort/XMS gezeten tot KPN dacht, we gaan over op de KPN systemen en laten het Lijbrand systeem uitsterven, en daar was ik juist 100% tevreden mee, en dan gooien we er ook nog eens een prijsverhoging achteraan, terwijl ik al 10 euro meer moest gaan betalen door die overgang, had namelijk eigen Amino boxen met HDD in gebruik, moest ik voor de extra box en opnemen gaan betalen en dat voelde dubbel genaa**t, dus jaartje T-Mobile geprobeert, viel tegen en KPN heeft ook nog steeds dezelfde iritante dingetjes, dus na afsluiten Ziggo voor mijn moeder en daar een poosje getest en doordat ik een nieuwe TV moest aanschaffen waar de Ci+ in kan de stap gemaakt, kijken of dat wat is voor de lange termijn.


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • July 11, 2022

Hier nu ook mail gehad om te testen 


leusi068
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • July 11, 2022

Hier ook


Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 11, 2022

Mij collega geeft net bij mij aan, dat hij zojuist een e-mail van KPN heeft ontvangen om mee te doen met het testen van een nieuwe KPN TV ontvangen. Hij moet dan wel in de maand Augustus & September beschikbaar zijn.

@Paul: Ik heb mij een aantal maanden geleden al ingeschreven voor het testen van een nieuwe TV ontvanger. Vanaf jullie zijde was er heel veel belangstelling en zodra er een plaatse vrij kwam dan zou ik dat horen. Ik heb jammer genoeg nooit meer wat van KPN gehoord. Echter zoals aangeven krijgt mij collega dus wel een e-mail om te testen. Hij heeft zich ook nooit ingeschreven voor deze test.

Ik zou op een reserve lijst staan!!! maar heb nooit meer iets gehoord. Dus de vraag is of ik nog op de recerve lijst sta.

Groet,

Rob


Tarzey
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • July 12, 2022

Hier ook een mail gehad om in augustus en september te testen, ook een nieuwe vragen lijst in gevuld ben benieuwd


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • July 12, 2022

Hier ingevuld maar na versturen geen reactie meer gehad


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 12, 2022

Hier ingevuld maar na versturen geen reactie meer gehad

Als het goed is heb je de melding gehad dat je binnen 3 weken hoort of je mee mag doen met de test. 


MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • July 12, 2022

Wel raar dat ze zeggen je mag testen en dan vervolgens weer selectie maken


Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • July 12, 2022

Toch zojuist mail gehad om te testen. 😉

Groet,

Rob


19DT2120
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • July 12, 2022

Hier ook , maar als het niet door gaat is het ook geen drama  🙂 !


mink2u
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 13, 2022

Toch vreemd, dat na alles wat misgegaan is, nog steeds van alles mis gaat.

Dat men hier niet van leert is merkwaardig.

Lijkt mij verstandig om het hele testen van de nieuwe ontvanger de stekker eruit te trekken.

 

Opnieuw een testfase voorbreiden, lerende van alle fouten die tot dusver zijn gemaakt, lerende dat het geen vrijblijvende organisatie is, maar dus mensen de pilot laten betrekken die ervaring hebben met dit soort pilots. Dan laat men zien dat KPN een professionele organistatie is.

Zoals het nu gegaan is  en nog gaat lijkt het een amateuristsche organistatie te zijn die nog maar net begonnen is en nieuw is in dit segment.

 

P.S. 

mijn vakantie gaat door omstandigheden niet door, laat eens van je horen


Joris62
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 13, 2022

Toch vreemd, dat na alles wat misgegaan is, nog steeds van alles mis gaat.

Dat men hier niet van leert is merkwaardig.

Lijkt mij verstandig om het hele testen van de nieuwe ontvanger de stekker eruit te trekken.

 

Opnieuw een testfase voorbreiden, lerende van alle fouten die tot dusver zijn gemaakt, lerende dat het geen vrijblijvende organisatie is, maar dus mensen de pilot laten betrekken die ervaring hebben met dit soort pilots. Dan laat men zien dat KPN een professionele organistatie is.

Zoals het nu gegaan is  en nog gaat lijkt het een amateuristsche organistatie te zijn die nog maar net begonnen is en nieuw is in dit segment.

 

P.S. 

mijn vakantie gaat door omstandigheden niet door, laat eens van je horen

Wat nou? KPN moet maar de stekker eruit gaan trekken eis je. (Met welk recht trouwens?) Maar je hebt nu wel tijd, dus jij wilt meedoen, en dan mag KPN wel doorgaan met de pilot (als jij maar deel kunt nemen)? Sorry, ik begrijp het niet meer. Maar wel een tip: stop eens met doordrammen, je wind je alleen maar op, en dat is zeker niet goed voor jou.


mink2u
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 13, 2022

Toch jammer dat lezen moeilijk is.

 

IK eis niets, het is een advies (lezen hoe het er staat) getuigd ook hier weer het amateurisme van de antwoorden die er zijn.

Ik dram niet, geef alleen aan waar het fout gaat, maar blijkbaar wil men dit niet weten / onder ogen zien.

Zie het als advies / opbouwende kritiek (ook zo kun je het lezen, en ik weet dat is moeilijk)

Ik wind me niet op, wel over de manier waarop men reageerd, dat is wat anders, maar lees dit antwoord maar eens 10 keer door, mischien wordt het dan begrepen.

Van mij mag deze topic gesloten worden, het is een gebed zonder end.

 


  • July 13, 2022

Wie en waarom bovenstaand antwoord als beste heeft aangemerkt is mij een raadsel, binnen dit topic kan er mijns inziens geen beste antwoord zijn, daar is dit topic volgens mij ook niet voor bedoeld. 

 


  • July 13, 2022

@mink2u , Het is bij jou 1x fout gegaan, en de tweede keer dat je uitgenodigd werd voldeed je door je opgegeven 2 weken afwezigheid niet aan de voorwaarden waardoor je afgewezen werd, en toch door blijven gaan in je teleurstelling.

Vind je het nog vreemd dat ze je een drammer vinden, terwijl je blijft drammen dat je wil testen en KPN alles fout doet, sorry hoor, maar een kleuter dramt minder dan jij hier ten toon spreid.


  • July 13, 2022

U wilt dat KPN even alles stil zet maar ondertussen mogen zij u wel benaderen, omdat de vakantie niet doorgaat? Ik denk dat ik niet de enige ben die het vermoeden heeft dat u nog steeds alles probeert om mee te mogen testen.

Als u wil dat kpn zaken op orde stelt zou u reactie ook kunnen zijn dat u van het testen afziet omdat u zich niet kunt vinden in de huidige werkwijze van kpn.


peter-keetfm
Wijsgeer

Ik snap niks van zo'n pilot test project in de zomer (vakantie) tijd.

Dit moet toch in de winter dag (maanden) gebeuren.

Mensen zitten lekker in de tuin bbq vakantie het buitenleven enz. 

Waarom zou je een tv box testen als je lekker buiten bent. (Ook in de avond)

Ik vraag me dan ook af hoe reëel zo,n test is tegenover de kijker van de donkere maanden.

 


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 14, 2022

Toch jammer dat lezen moeilijk is.

 

IK eis niets, het is een advies (lezen hoe het er staat) getuigd ook hier weer het amateurisme van de antwoorden die er zijn.

Ik dram niet, geef alleen aan waar het fout gaat, maar blijkbaar wil men dit niet weten / onder ogen zien.

Zie het als advies / opbouwende kritiek (ook zo kun je het lezen, en ik weet dat is moeilijk)

Ik wind me niet op, wel over de manier waarop men reageert, dat is wat anders, maar lees dit antwoord maar eens 10 keer door, misschien wordt het dan begrepen.

Van mij mag deze topic gesloten worden, het is een gebed zonder end.

 

 

@mink2u 

Ik heb het een paar keer gelezen.

Maar dit antwoord is echt heel erg neerbuigend.

 

Wij proberen je alleen te helpen.

Wij zijn net zoals jij klant bij KPN.

 

Dus s.v.p. blijf vriendelijk. 😉


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De eerste pilot voor de test van de nieuwe tv-ontvanger loopt inmiddels. Deze test vind plaats met een relatief kleine groep klanten. Inmiddels zijn we vanuit KPN gestart met het werven van een grotere groep klanten voor een 2de pilot. Deze 2de pilot zal buiten het forum gaan plaatsvinden. Het kan dus kloppen dat men een e-mail heeft ontvangen met betrekking tot werving, ook als je op de reservelijst staat voor de reeds lopende pilot. 

De pilot die nu nu al loopt, is de eerste op deze manier via het forum. Zoals Mijn collega Paul al heeft aangegeven kan het dan zijn dat er foutjes gemaakt worden. De feedback die over het wervingsproces is gegeven nemen we zeker ter harte en mocht er via het forum weer zoiets gaan plaatsvinden zullen we onze processen zeker verbeteren. 

Dit topic gaat nu wel op slot. Het wordt er namelijk niet gezelliger op en voordat het volledig mis gaat grijp ik in.